• De mijne wil ik wit hebben, met uiteenlopende zijde en paarse of rode stiksels. De bovenkant wil ik strak en strapless hebben, ook met paarse of rode stiksels (:


    Forever.

    Haha dat weet ik nog niet hoor. Alleszins niet te veel geprul errond. En wit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Helemaal rood met een strapless bovenkant en de onderkant behangen met goud.

    Ik weet het nog niet, dat is voor later (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ga een plaatje zoeken(krul)
    In ieder geval een witte jurk met een sluier die ik voor mijn gezicht kan doen. Ik vind sluiers mooi :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben marokkaan, dus ik doe meerdere jurken aan!
    Een rode, een blauwe, een groene of misschien een paarse, en op het einde een witte(:

    Marshmellow schreef:
    Haha dat weet ik nog niet hoor. Alleszins niet te veel geprul errond. En wit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik trouw niet. :Y)
    Maar als ik trouw zoals Marshmellow, wit met niet te veel geprul.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Marshmellow schreef:
    Haha dat weet ik nog niet hoor. Alleszins niet te veel geprul errond. En wit.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik trouw denk ik ook niet maar als ik dat wel doe dan wil ik mijn jurk:
    Wit met in het midden een grote witte strik, en sowieso een hele lange sluier xD.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wit, strapless met een strak lijfje en de 'jurk' loopt dan heel wijd uit. Haar klassiek opgestoken met kleine, diamanten oorbelletjes. Maar géén lange sleep à la Charlene van Monaco, misschien een sluier.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 10:51 ]


    It's time to be happy again.

    Marshmellow schreef:
    Haha dat weet ik nog niet hoor. Alleszins niet te veel geprul errond. En wit.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wit en vrij simpel, niet al te veel gedoe er aan.



    Zoiets vind ik mooi

    Zo simpel mogelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Blote schouders. De belangrijkste eis. Ik wil blote schouders! 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind een heel lichtpaarse jurk wel mooi (: in ieder geval niet wit dat is zo standaard


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.