• De mijne wil ik wit hebben, met uiteenlopende zijde en paarse of rode stiksels. De bovenkant wil ik strak en strapless hebben, ook met paarse of rode stiksels (:


    Forever.



    Probably something like this .. Zilver en blauw vind ik gewoon mooie kleuren, en blauw laat mijn oogjes goed uitkomen:Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    een zwart met rood corset en een lange rok in tule.... veel goedkoper dan een echte trouwjurk.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Temptress schreef:
    Ik weet het nog niet, dat is voor later (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    mooi (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.


    To infinity and beyond •

    Strapless, wit, een strak bovenlijfje en dan wordt het zo'n wijde baljurk met plooien... Het liefste heb ik ook nog iets van glinstertjes op het lijfje. Een niet al te lange sluier en mijn haar opgestoken... Gheghe, ik weet het al precies xd


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Wit, denk ik.
    Weet ik veel, ik ga nog lang niet trouwen. En je moet ook nog maar zien hoeveel je je kunt veroorloven tegen die tijd. En wat de mode is en blablabla. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik hem zie, dan weet ik het.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wit, strapless, en net iets boven mijn knieën. Ik wil geen lange jurk, ook geen sleep en liefst ook geen sluier. Een kleedje waarin in kan trouwen en daarna gemakkelijk in kan feesten. Er moet wel wat zilver in zitten, aan mijn borsten bevoorbeeld en onderaan.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.


    Misschien zoiets, maar dan wel in een andere kleur.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wit. Het mag niet strapless zijn of spaghettibandjes hebben. En de rok moet wijd uit staan.

    Zoiets.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zwart, en hij wordt ontworpen door Sebastian den Herder. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Smal en spannend om mijn bovenlijf en wijd uitwaaierend vanonder (: in het wit ^^


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb daar een paar woorden voor:

    CARRIE'S JURK VAN DE SEX AND THE CITY FILM


    Here & Now