• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    1967 schreef:
    Heb je al gedacht aan andere schoenen dan.
    Hier zijn all stars al lang uit de mode.


    Jammer dat ik de mode niet volg right? En ballerina's zijn lelijk en hakken zijn stom. Dus ik heb het enkel me All Stars of Sneakers


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Jammer dat ik de mode niet volg right? En ballerina's zijn lelijk en hakken zijn stom. Dus ik heb het enkel me All Stars of Sneakers
    Sneakers en All Stars kunnen best leuk staan bij rokjes

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    I love you Irem

    Ik houd van rokjes.
    behalve ja, dat beenpakken, dat netjes zitten, fietsen, en je benen netjes houden. weetje eigenlijk haat ik rokjes (cat)

    Meuh, toch niet x']

    1967 schreef:
    Heb je al gedacht aan andere schoenen dan.
    Hier zijn all stars al lang uit de mode.


    alsnog kunnen ze wel leuk zijn :Y)
    En vans draagt zowiezo iedereen en dan voel ik me een na-aper (cat)
    En uggs zijn gwn lelijk :X wat dan.?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:08 ]

    ILoveLilian schreef:
    (...) Sneakers en All Stars kunnen best leuk staan bij rokjes


    Bij mij klopt er totaal iets niet :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Bij mij klopt er totaal iets niet :')
    Hhaha, maar het ligt ook wel aan watvoor rokjes je draagt he

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Schoenen passen er inderdaad niet snel bij, of je moet ballerina's aan doen, maar die haat ik. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Authors schreef:
    (...)

    Jammer dat ik de mode niet volg right? En ballerina's zijn lelijk en hakken zijn stom. Dus ik heb het enkel me All Stars of Sneakers


    Espadrilles passen perfect onder een rokje. En ze zijn ook nog eens erg goedkoop en zitten comfortabel! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik haat ook rokjes hoor, so don't worry!
    '- De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.'
    & Yes, indeed, like they are five-year olds... Geez. Can't they even show respect or something? Even a little...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tamashi schreef:
    En daarom draag ik nooit rokken :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben dol op rokken en jurkjes ;D
    Ik vind het juist veel minder plakkerig dan een broek, en ik let erop bij wat ik doe omdat ik dat nu gewend ben. Serieus, 't is easy :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    Same here!


    Love isn't blind, It's retarded.