• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Ik draag juist bijna alleen maar rokjes en jurkjes! xD


    I was an angel living in the garden of evil

    Of dat ze omhoog waaien met de wind.

    Capulet schreef:
    Je vergeet nog dat als je dikke billen hebt, je billetjes geïrriteerd geraken omdat ze tegen elkaar wrijven. (cat)
    Ik heb dat toch ook al een paar keer gehad met een short, en ik heb niet echt dikke billen vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    Of dat ze omhoog waaien met de wind.


    Omfg, dat is zo waar _O_ Irritante dingen zijn het.


    Olive

    Of als je gaat zitten op de bus, ze niet opeens over de leuning hangen zodat iedereen je billen kan zien. -vraag maar aan Dieth-

    Authors schreef:
    (...)

    Give me a sec. Ja, ik ben geen lief om mijn sexy beentjes te tonen :')
    (Y)
    Haha dat is mss ook wel waar. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik draag nooit rokjes omdat ik mijn kuiten niet mooi vindt. Ze zijn te gespierd XD Ze zijn niet dun, zoals alle andere meisjes dat hebben. Dat vind ik zo genant, haha.
    & ja.. welke schoenen?! Birckenstocks of zo staan zo lomp. All-Stars bij mij ook, ballerina's staan mij niet en.. zucht.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik draag ze enkel in de winter met een legging onder of als het erg warm is boven mijn bikini (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Capulet schreef:
    Of als je gaat zitten op de bus, ze niet opeens over de leuning hangen zodat iedereen je billen kan zien. -vraag maar aan Dieth-


    Daar was ik bij :')


    Olive

    Jullie stellen je allemaal aan (joehoe)


    -

    Ik houd er ook niet van en als ik er al een aan doe, gaan mijn All-stars er altijd onder. Ik ben verslaafd aan die schoenen(eerlijk gezegd heb ik er nooit naar gekeken of het staat of niet):$
    Doe mij ook maar gewoon jeans! Veel fijner!

    Ik hou van rokjes ! ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Haha ik heb welgetelt 3 rokken, en ik doe die amper aan 8D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 13:29 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Genius schreef:
    Jullie stellen je allemaal aan (joehoe)

    Nee hoor :Y)

    vanaf mijn 6-7de draag ik geen rok meer xD

    ik haat die dingen.


    Obviously.