• En het spijt me allemaal lieve Q-usertjes! Dat ik dat jullie heb aangedaan. Idd ik was een paar keer undercover. Maar dat kwam omdat jullie me zat waren met de oorontsteking-topics. Dus wilde ik een nieuw begin maken op Quizlet. Maar daarna heb ik ingezien dat het helemaal verkeerd was! Dat ik een domme fout had gemaakt. Natuurlijk kon ik een ban verwachten als ik zo door bleef gaan. Dus gisteren wilde ik inloggen op Quizlet en toen stond er dat ik een permanente band had. Maar gelukkig kan ik weer op Quizlet! En daar ben ik heel blij om. Ik ga niet meer faken en dom doen. Ik wil een nieuw begin op Quizlet en dat start ik met deze topic! Zo dat zat me behoorlijk dwars. Ik zal zeggen dat mijn ooronsteking over is,dus daar hebben jullie al geen last meer van ;) En ik zal wat aardiger zijn voor jullie. Probeer mijn slechte ''verleden'' te vergeten en probeer ook nu mij te geloven. Dat zou erg fijn zijn! Want ''Pumps'' is namelijk niet fake. Dat is een echt profiel. Mijn allereerste profiel op Quizlet! Hopelijk begrijpen jullie me en ik was erg verdrietig toen ik inzag wat ik jullie allemaal heb aangedaan! Bedankt voor het lezen van dit topic. Ik waardeer jullie mening hoor! x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie jij was, dus... hallo (doeg)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Good luck.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Grizzly schreef:
    ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie jij was, dus... hallo (doeg)


    Ik herinner me wel wat oorontstekingen;D


    Food.

    Yeah right. Maak dan niet steeds topics aan met excuses. (cat)


    SLOAN.

    Ik word echt gestoord van jou eerlijk gezegd.


    -

    Welcome back! ;D
    *applaudiseert*

    Eigenlijk had ik helemaal geen last van je oorontsteking topics, ligt zeker aan mij?

    En ja ik ben een beetje vrolijk, beetje maar ;D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Welcome back! ;D
    *applaudiseert*

    Eigenlijk had ik helemaal geen last van je oorontsteking topics, ligt zeker aan mij?

    Aah tenminste 1 iemand die niet kwaad is! ;)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:49 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Ik word echt gestoord van jou eerlijk gezegd.

    Why?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eehm, ik weet niet wie je bent? Of ben jij degene die altijd zegt dat je stopt met oorontstekingtopics. Zoals nu? -.-

    Pumps schreef:
    (...)
    Aah tenminste 1 iemand die niet kwaad is! ;)


    Jeej! ;D
    Had ik jou niet toen ook een bloemetje gestuurd? Of was dat naar iemand anders????


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Herondale schreef:
    Yeah right. Maak dan niet steeds topics aan met excuses. (cat)

    Yeah right jou ken ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Omentherise schreef:
    Eehm, ik weet niet wie je bent? Of ben jij degene die altijd zegt dat je stopt met oorontstekingtopics. Zoals nu? -.-

    Ja maar nu is het over -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Ik word echt gestoord van jou eerlijk gezegd.


    Mee eens. Niets anders aan toe te voegen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Pumps schreef:
    (...)
    Why?

    Stel je nou serieus die vraag? Ik neem aan dat je dat toch echt zelf wel weet :')


    -

    Oké? Ik heb nog nooit van jou gehoord noch van je oorontstekingstopics. (cat)
    even om erbij te vermelden, dat wil ik ook helemaal niet, dus doe geen moeite hierop te antwoorden.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:53 ]


    All was well.