• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Ik draag altijd van die hot-pants en nooit rokken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Negen redenen waarom ik Rokken haat.

    - ze zitten verrot.
    - Iedereen trekt hem altijd omhoog.
    -Hij kruipt zelf omhoog.
    - Je moet er mooie benen bij hebben, dat heb ik niet.
    - Hij is lelijk.
    - Als je ongesteld bent ziet iedereen het sneller dan met broek.
    - Had ik al gezegd dat het verrot zat?


    SLOAN.

    -plat-
    Ik draag alleen rokjes als ik niet naar school moet :)
    Mijn benen zijn spierwit en soms doe ik er geen panty onder aan wat het vreemd doet lijken.
    Ik ben van nature al erg bleek, maar mijn romp is bruiner dan mijn benen en dat verschil zie je erg hard :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik dacht even dat er roken stond, dus dacht ik : huh? scheren? bodymilk? Ik lees het nog eens en er stond rokken:'D

    Ik ben best jong, dus ik vind het niet erg om een rok te dragen, ik scheer me niet . Ik kies zelf of m'n benen toe of open zijn en het maakt me niet uit of iemand van mijn school mijn onderbroek ziet. Het is toch net hetzelfde als een bikini?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:48 ]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:15 ]


    Stop wishing, Start doing..

    1967 schreef:
    Heb je al gedacht aan andere schoenen dan.
    Hier zijn all stars al lang uit de mode.


    Maakt toch niet uit? :3 Je moet dragen wat je leuk vindt, niet wat in de mode is.
    AllStars <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik draag nooit rokken of er moet een legging onderzitten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik draag nooit broeken, zo doe ik dat :P


    Life is hard and then we die

    Ik draagt altijd Allstars onder mijn rokjes omdat ik ballerina's verschrikkelijk vind.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bij mij plakken mijn benen niet aan elkaar als ik loop?
    In ieder geval, je moet ze kunnen dragen anders lukt het niet, en dat kan je alleen door het veel te doen en er gewend aan te raken. (:
    En ik vind dat bij rokken (vooral van die korte jeansrokjes) het best laarsjes passen. : D
    Maar ja, veel succes verder!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik snap het puntje met de bureau niet zo goed


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    C18 schreef:
    (...)
    Khep ze wel, maar heb geen zin in pijnlijke rode plekken tussen m'n benen door het schuren na een dag dragen. 't Mag dan wel vrouwelijker zijn, ik denk gewoon praktisch en doe mezelf geen onnodig zeer aan :]
    Dus, als ik rokken draag, draag ik er altijd een legging bij.
    'tZelfde gaat op voor hakken, lol.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lol, ik draag eigenlijk bijna alleen maar rokken/jurkjes, ik heb maar twee broeken ofzo :'D. Ik heb er geen problemen mee, maar misschien is het omdat ik het gewend ben :'D. En sowieso vind ik het mooier, alhoewel een skinnyjeans ook altijd wel leuk staat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.
    Of je trekt een panty aan :'D

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.
    Heb je ook met kort broekje, verder heb ik er weinig last van ^-^

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.
    Valt wel mee..? :'D

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.
    Ook geen last van x]

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.
    Dan ben je gewoon kieskeurig (krul)

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.
    Dan zit je gewoon lomp :'D

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?
    Is dat zo dramatisch dan? ;]

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.
    Ik kan prima met rokken en jurken fietsen? :'D

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.
    All stars kunnen wel, moet je alleen juiste rok met juiste schoenen en pumps, sandalen, sandalen met hak en velen anderen schoenen staan eronder?

    _________
    Kort gezegt; Je stelt je een beetje aan =p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Memphis schreef:
    Lol, ik draag eigenlijk bijna alleen maar rokken/jurkjes, ik heb maar twee broeken ofzo :'D. Ik heb er geen problemen mee, maar misschien is het omdat ik het gewend ben :'D. En sowieso vind ik het mooier, alhoewel een skinnyjeans ook altijd wel leuk staat.

    Ik denk dat jou echt alles wel leuk staat :9~
    Met zo'n mooi hoofd!


    Where there is a sea there are pirates...