• Ik verveel me dood. Het Forum is dood; Mijn vriendin is op vakantie, en ik moet iets goeds lezen.

    Ik lees:

    - Onbekende personen met Fantasy en Romance.
    - Harry Potter verhalen (Alle soorten)


    Geef me een link en een kleine beschrijving, en als ik het mooi vindt neem ik een abo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niemand wil zijn story promoten? :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    harry potter?
    kijk even op mijn profiel (nerd)
    en op Aconite daar schrijf ik samen met Monkeyslut een hp verhaal


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    harry potter?
    kijk even op mijn profiel (nerd)
    en op Aconite daar schrijf ik samen met Monkeyslut een hp verhaal


    Toch nog iemand die mijn verveelheid wil doden :') Zal ik doen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Toch nog iemand die mijn verveelheid wil doden :') Zal ik doen


    Dit is de link naar Marked and Bitten, het verhaal op Aconite. Het gaat over Draco Malfoy die gebeten wordt door Fenrir Greyback.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het klintk nu al goed :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?



    SPICE (Proloog)
    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld.

    June’s leven krijgt een totaal andere wending als ze word aangenomen op de grootste dans acedemie van New York, ‘St. Haywood’. Ze verhuist van een klein dorpje naar een huurappartement in het centrum van de stad, waar ze intrekt bij een vriend van haar oudere broer. Maar waarom lijkt het tegen de tijd dat ze gewend raakt op de acedemie, bergafwaards te gaan?

    (Onbekende personen met Fantasy en Romance)


    Behind the laughter it actually means something.

    Zou 't willen, maar ben er zelf nog druk mee ^^
    Ik verklap iig dat het een story is over een vampier. En nee, geen Twilight :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zou 't willen, maar ben er zelf nog druk mee ^^
    Ik verklap iig dat het een story is over een vampier. En nee, geen Twilight :Y).


    Nou, waarschuw me dan maar :Y) Als het een origineel verhaal is wil ik het best proberen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ooh haha alright ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Moet er bij de onbekende personen fantasy in zitten, of is alleen romance ook goed?


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Moet er bij de onbekende personen fantasy in zitten, of is alleen romance ook goed?


    Mhmm.. het mag :) Het moet dan wel heel origineel zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Mhmm.. het mag :) Het moet dan wel heel origineel zijn

    Dan zal ik het proberen, als het je niks lijkt, wil ik de reactie wel weer wegdoen:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    En wie weet kan ik je verleiden voor mijn nieuwe story die nog komen gaat, dit is alleen het topic van het idee.


    “Love is a contradiction.”

    Sorry! Ik had een DM-story, maar na 6 hoofdstukken verveelde het schrijven me, dus daarmee ben ik gestopt:$


    I can't ever stop crying.

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'




    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)