• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Dat is een fot van een jaar geleden, I'm changed
    Maar bedankt
    Ik zou het wel graag willen, maar ik mag het niet van mijn moeder. Ze zegt dat een rok bij mij altijd ongelijk zit omdat ik een dikkereet heb

    Dan heeft ze ongelijk. Jij moet het zelf weten of je je er goed bij voelt of niet. Je bent een mooi meisje hoor. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Dat is een fot van een jaar geleden, I'm changed
    Maar bedankt
    Ik zou het wel graag willen, maar ik mag het niet van mijn moeder. Ze zegt dat een rok bij mij altijd ongelijk zit omdat ik een dikkereet heb

    hey ik heb ook een dikkereet en ik draag ook rokjes:Y)
    Gewoon dragen als je het wil(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Captain schreef:
    (...)
    Dan heeft ze ongelijk. Jij moet het zelf weten of je je er goed bij voelt of niet. Je bent een mooi meisje hoor. (:

    Dankje, dat hoor ik niet zo vaak:$


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    hallelujah^^ I'm not the only one
    ssly, ik heb ooit met een kleedje naar school gefietst... nooit meer.
    En die auto's maar toeteren, de hell.

    Ik draag dus ook geen rok of kleedje, nooit.(nerd)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Dankje, dat hoor ik niet zo vaak:$

    You should hear this every day! (flower)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 15:25 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Mutant schreef:
    Amen_O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Painted schreef:
    Ik daarintegen vind rokjes en jurkjes echt geweldig. Ik draag vaak een rokje, of een jurkje, of een korte spijkershort. Draag je wel korte broeken? X


    Euhm, ong. tot de knie (: Kortere enkel op het strand.


    Olive

    Dan moet je niet bij mij wezen, want ik zweer bij jurkjes en rokjes. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tamashi schreef:
    En daarom draag ik nooit rokken :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    PANTS. (krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Captain schreef:
    (...)
    You should hear this every day! (flower)

    :$
    Ik heb dit nu 2x te horen gekregen van iemand van quizlet:$


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De enigste rok dat ik draag is mijn scoutsrok, een keer in de week op zondag. Die heeft min of meer de juiste lengte maar daar valt absoluut niet goed mee te bewegen. En charmant zitten doen we op de scouts niet aan mee dus tegen die rok heb ik niks. (cat)

    Ik draag geen lange rokken, alleen korte
    En hoe ik dat doe? Ja gewoon :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mutant schreef:
    Amen_O_


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik draag nooit rokken, shorts zijn véééééél handiger!