• Vandaag heeft onze school te horen gekregen dat er een meisje uit 5 vwo is overleden. Dit is de derde. Het komt best wel hard aan al ken ik der niet, maar juist de laatste dag krijg je dan te horen dat ze overleden is. Voor iedereen waren de andere keren ook een hele schol.

    ~ De eerste keer, was een jongen uit de brugklas. Die een niet zo fijne dood heeft gehad. Hij lag ene hele weekend in het ziekenhuis. Kreeg hoge koorts, raakte blind. En lag in coma daarna overleed hij.

    ~ De tweede had waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Een jongen uit 6 vwo. Hij hield van origami, en dan kon je in de 'aula' zwanen van origami voor he maken.

    ~ De derde. Een meisje uit 5 vwo. En ja de reden is nog niet bekend.

    Hebben jullie dat ook al meegemaakt. 3 mensen in 1 jaar overleden?

    Edit: Waarschijnelijk heeft het meisje uit 5 vwo ook zelfmoord gepleegd

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:46 ]

    Mayfly schreef:
    (...)
    Ik zag hem nog, het weekend voordat hij die beslissing maakte. Ik zag hoe hij een roze origami zwaan in een lokaal plaatste en ik was de enige die het zag. Ik weet nog hoe ik moest glimlachen, gosh. Ik kende hem helemaal niet, maar ergens had ik het gevoel alsof hij dichtbij me stond. [/i]
    Omg, ik heb gewoon freaking tranen gekregen met wat 'ie heeft geschreven

    Ja,maar dan allemaal in mijn familie. Op mijn school 1 leerkracht en 1 meisje die toen in het 6de middelbaar zat aan hersenvliesontsteking.

    Nee, dat heeft onze school gelukkig nog nooit meegemaakt, maar er is wel al eens een klasgenoot van mij overleden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mayfly schreef:
    (...)
    Ik zag hem nog, het weekend voordat hij die beslissing maakte. Ik zag hoe hij een roze origami zwaan in een lokaal plaatste en ik was de enige die het zag. Ik weet nog hoe ik moest glimlachen, gosh. Ik kende hem helemaal niet, maar ergens had ik het gevoel alsof hij dichtbij me stond. [/i]


    Omg, ik kreeg gewoon kippenvel en tranen in mijn ogen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij ons een zelfmoord in het 5e jaar...
    Niemand weet wat de reden was maar iedereen was wel van...damn waarom hij? Want het was best wel een gekende kerel.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    2 weken voor kerst, een meisje waar ik vorig jaar mee in de klas zat, Hannelore; 't is n VD, en weet ng altijd niet wat ik moet geloven.

    en 't is idd wel raar zonder haar.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wat erg!
    Nee, bij mij op school dit jaar één jongen, hartstilstand.. verder is er nog nooit een leerling overleden sinds ik op school zit, en ik ga aan mijn 6e jaar beginnen.

    Ik weet precies hoe jij je voelt
    Gisteren is een juf waar ik nooit heb bij gezeten gestorven.
    We kregen het vandaag te horen juist op de laatste schooldag.
    Leuk om de basisschool mee af te sluiten.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Afgelopen 2 jaar zijn er 2 van mijn klas overleden, de eene werd overreden door een auto. En de tweede had kanker. Ik vraag me soms af waarom mensen zo jong moeten sterven. ;s


    Let us die young or let us live forever.

    Dit jaar is een lerares overleden aan kanker. Ik kende haar niet en ze gaf al enkele maanden geen les meer door haar ziekte, maar ik vind het wel ontzettend erg.

    En vorig jaar is de zus van een goede vriendin van me aangereden en lag ze maanden in coma. Ze is er nu wel al helemaal bovenop, maar het was toch wel even schrikken.

    Wacht wel, een congierge, overleden aan kanker

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:29 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    De dochter van mijn vroegere leraar frans is enkele jaren geleden van de abdijtoren gesprongen omdat ze zwanger was. Ze was 16 denk ik. En een lerares uit de derde graad is dit jaar ook gestorven, maar ik weet niet meer hoe. & voor de rest enkel een vriendin die iemand kent uit haar vorige school die zelfmoord pleegde. :3 & buiten school is de broer van mijn opa pas gestorven aan leukemie, een collega van mama is voor de trein gesprongen & mijn oom is als baby gestorven aan wiegendood. :$

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:44 ]


    Save me from myself.

    Bij mijn weten is er nog nooit echt een lln gestorven, zelfs nog geen kanker ofzo en daar ben ik wel blij mee.
    Wel dat er in de krant een heel groot artikel stond van 'stukgelopen kalverliefde' die verkeerd was uitgelopen & dat er een meisje in coma lag..maar daar ws allemaal riooljournalistiek dat was helemaal niet gebeurt (straf he)

    vind het wel erg, en ja ook al ken je die mensen mss niet..ik snap helemaal dat zo'n dingen hard aankomen ö zeker de laatste dag..uhm innige deelneming
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja, maar dan dat drie van mijn beste vrienden zelfmoord pleegden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een vriendin van mij had altijd dat er allemaal vrienden van haar opeens doodgingen. :x


    Where there is a sea there are pirates...