• Ik heb nu een idee voor een story, maar ik ben bang dat het onderwerp iets te zwaar is om over te schrijven. Dit is mijn inleiding:

    You don’t know what you’ve got, until it’s gone

    De wereld van de 16-jarige Blythe stort in als bij haar een zeldzame soort hersentumor wordt geconstateerd. Haar oude vertrouwde leventje wordt verruild voor een lange weg van ziekenhuis-bezoeken, operaties en vervelende behandelingen. Blythe komt er echter al snel achter dat ze er niet alleen voor staat; in de tijd die ze op de kinderafdeling doorbrengt ontmoet ze nieuwe mensen, waaronder Bryce, die lijdt aan de spierziekte Duchenne. Bryce en Blythe hebben vrijwel niks gemeen. Blythe is een zwartkijker, terwijl Bryce, zoals hij zelf zegt, “in de donkerste nachten licht kan zien.” Dat weerhoudt ze er echter niet van een hechte vriendschap op te bouwen, en in het diepst van hun hart zelfs liefde. Bryce leert Blythe als het ware te vechten, vechten voor alles wat ze wil bereiken. En niet alleen, samen. Maar wat als Bryce degene is die het gevecht dreigt te verliezen? Heeft Blythe dan de kracht nog om verder te gaan?

    Denken jullie dat dit lukt? Meningen graag? (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:13 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Orgineeel _O_
    DOEN!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wow, het klinkt echt wel goed. Ik denk dat ik het zeker zou lezen, het is misschien wel zwaar maar dat zou je niet mogen tegenhouden, al krijg je misschien iets minder lezers daardoor.
    Hoe spreek je Blythe trouwens uit? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Wow, het klinkt echt wel goed. Ik denk dat ik het zeker zou lezen, het is misschien wel zwaar maar dat zou je niet mogen tegenhouden, al krijg je misschien iets minder lezers daardoor.
    Hoe spreek je Blythe trouwens uit? (krul)


    Dankje (:
    Eh, je spreekt het op z'n Engels uit, dus Blait, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind het een origineel idee en als je het goed beschrijft kan het wel een mooi verhaal worden. Maar ik vind de naam van het meisje eerlijk gezegd niet zo mooi.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    de titel komt van A Little Bit Longer, zo'n mooi liedje! :'D
    ik vind dat je het moet doen, het is origineel, en als je voldoende opzoekt, kan het écht wel nog interessant zijn!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    RestlessSoul schreef:
    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het idee is goed, maar ik denk dat het moeilijk voor je gaat worden als je er niks van af weet of zelfs niks ernstigs dat erop lijkt hebt meegemaakt.

    Vroeger dacht ik ook dat ik me kon inleven en alles begreep, maar pas sinds ik zelf klote dingen heb meegemaakt realiseer ik me pas dat je weet hoe iets is en voelt als je het zelf meemaakt.

    En zoals eerder al werd gezegd; Je moet vast veel research ernaar doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat je hier best een heel mooi verhaal van kunt maken!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Endure schreef:
    Het idee is goed, maar ik denk dat het moeilijk voor je gaat worden als je er niks van af weet of zelfs niks ernstigs dat erop lijkt hebt meegemaakt.

    Vroeger dacht ik ook dat ik me kon inleven en alles begreep, maar pas sinds ik zelf klote dingen heb meegemaakt realiseer ik me pas dat je weet hoe iets is en voelt als je het zelf meemaakt.

    En zoals eerder al werd gezegd; Je moet vast veel research ernaar doen.


    Ik bedoel juist eerder te zwaar omdat ik wel heel veel mensen ken die aan kanker zijn overleden. Ik heb het misschien zelf niet gehad, maar dat wil niet zeggen dat ik er niks vanaf weet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik bedoel juist eerder te zwaar omdat ik wel heel veel mensen ken die aan kanker zijn overleden. Ik heb het misschien zelf niet gehad, maar dat wil niet zeggen dat ik er niks vanaf weet.


    Nee, maar je hebt het wel meegemaakt, niet bij jezelf, maar bij anderen.

    En voor mensen voor wie het te zwaar is, die lezen het niet, voor jezelf? Tsja, dat weet jij het beste.

    En over dat dikgedrukte; Dat zei ik niet :S Dus snap niet goed hoe je daar bij komt ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind 't leuk, lijkt een beetje op mijn story. (nerd)

    RestlessSoul schreef:
    Ik denk dat als je heel veel research doet het zou kunnen lukken. Lijkt me een zeer interesant verhaal


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fragile schreef:
    Ik vind 't leuk, lijkt een beetje op mijn story. (nerd)


    Omg, ik las jouwe net. En ik maar denken dat ik origineel was :3
    Ik heb iig abo genomen <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou het echt doen. Echt waar. Het lijkt me echt super leuk om te lezen. Het klinkt heel erg origineel. Beter dan de gewone liefdesverhalen! Je moet er idd wel veel research voor doen, en als je dat goed doet, denk ik echt dat het super wordt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.