• Vandaag heeft onze school te horen gekregen dat er een meisje uit 5 vwo is overleden. Dit is de derde. Het komt best wel hard aan al ken ik der niet, maar juist de laatste dag krijg je dan te horen dat ze overleden is. Voor iedereen waren de andere keren ook een hele schol.

    ~ De eerste keer, was een jongen uit de brugklas. Die een niet zo fijne dood heeft gehad. Hij lag ene hele weekend in het ziekenhuis. Kreeg hoge koorts, raakte blind. En lag in coma daarna overleed hij.

    ~ De tweede had waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Een jongen uit 6 vwo. Hij hield van origami, en dan kon je in de 'aula' zwanen van origami voor he maken.

    ~ De derde. Een meisje uit 5 vwo. En ja de reden is nog niet bekend.

    Hebben jullie dat ook al meegemaakt. 3 mensen in 1 jaar overleden?

    Edit: Waarschijnelijk heeft het meisje uit 5 vwo ook zelfmoord gepleegd

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:46 ]

    Fragile schreef:
    Ik tel ze niet, dat doet alleen maar pijn.
    Sterkte enzo <3.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Iemand die is aangereden door een auto in de winter. Toen zat ik in de tweede volgens mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    uuuhhh geen idee niet dat ik weet ofzo maar er was wel een meisje uit geen idee welke groep (toen zat ik op de basisschool) en die had een auto ongeluk en haar broertje of neefje ozo iets was dood echt geen idee (krul)


    Shoganai i ne~

    Wauw heftig :s
    Bij ons was dit jaar ook een jongen overleden. Aan zelfmoord.
    Ook op een andere school, maar dat was een meisje, en heb ik niet veel van gehoord.

    Ja, verleden jaar in m'n vorige school waren er drie meisjes overleden (maar ik kende hen niet) door een verkeersongeval waarvan 1 in het nieuws was gekomen omdat de dader vluchtmisdrijf had gepleegd maar werd ontdekt omdat hij naar een garage ging (voor de bult in z'n wagen, door het accident)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ja bij ons was dat ook
    drie leerlingen zijn overleden en ze ghebben allemaal zelfmoord gepleegt:O
    en eentje zat in de klas van de zus van een vriendin van mij;(


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Celestial schreef:
    Bij ons is er nog nooit iemand overleden -denk ik-
    Maar dat is echt heel erg en echt zielig!