• Vandaag heeft onze school te horen gekregen dat er een meisje uit 5 vwo is overleden. Dit is de derde. Het komt best wel hard aan al ken ik der niet, maar juist de laatste dag krijg je dan te horen dat ze overleden is. Voor iedereen waren de andere keren ook een hele schol.

    ~ De eerste keer, was een jongen uit de brugklas. Die een niet zo fijne dood heeft gehad. Hij lag ene hele weekend in het ziekenhuis. Kreeg hoge koorts, raakte blind. En lag in coma daarna overleed hij.

    ~ De tweede had waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Een jongen uit 6 vwo. Hij hield van origami, en dan kon je in de 'aula' zwanen van origami voor he maken.

    ~ De derde. Een meisje uit 5 vwo. En ja de reden is nog niet bekend.

    Hebben jullie dat ook al meegemaakt. 3 mensen in 1 jaar overleden?

    Edit: Waarschijnelijk heeft het meisje uit 5 vwo ook zelfmoord gepleegd

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:46 ]

    Bij mij is een jongen voor de trein gesprongen.


    I am an idiot, I move.

    SYN schreef:
    Ja, maar dan dat drie van mijn beste vrienden zelfmoord pleegden.

    dat lijkt me echt erg, is het lang geleden gebeurt? sterkte <3


    Save me from myself.

    Aaahw, dat lijkt me echt verschrikkelijk.
    Veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Echt verschrikkelijk als er zoiets gebeurt. Je kunt het door heel de school voelen.
    Het is volgens mij één keer voorgekomen in de tijd dat ik op de middelbare zit. In de tweede gebeurde dat volgens mij. Het meisje had een verkeersongeluk gehad. En er is dit jaar een ouder van een leerling overleden.

    Sterkte (;

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:52 ]


    Caution first, always.

    Ohio schreef:
    (...)
    dat lijkt me echt erg, is het lang geleden gebeurt? sterkte <3

    Thanks. De laatste (mijn hartsvriendin) is vorig jaar maart gestorven. De andere in oktober 2009 door verstikking in een auto (ook zelfmoord), en de andere heeft zich verhangen. Niet leuk om te horen damn..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Thanks. De laatste (mijn hartsvriendin) is vorig jaar maart gestorven. De andere in oktober 2009 door verstikking in een auto (ook zelfmoord), en de andere heeft zich verhangen. Niet leuk om te horen damn..

    Jezus, wat verschrikkelijk. Sterkte er alsnog mee. <3

    @ILoveLilian
    Ja, da's heftig zeg.. Vorig jaar is een soort van vriendin van mij overleden. Ze was aangereden op de fiets en lag in coma. Daarna overleed ze..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja. Vorig jaar overleed Milly Boele. Ik denk dat de meeste haar naam nog wel kunnen herinneren. Zij zat bij ons op school. Ik heb haar nog een paar keer gesproken voor haar dood. Een paar maanden geleden heeft een jongen van mijn school zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen. Hij heeft mij nog in de week van zijn dood geknuffelt. En als laatste is er een meisje waarvan ik haar naam niet weet sinds een paar weken vermist. Ik had niet echt een fijn schooljaar dus.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eigenlijk is er nog nooit iemand in mijn intieme omgeving gestorven..


    Life is hard and then we die

    Bij ons op school is dit jaar nog een jongen uit 3 havo plots overleden. Hij had voetbaltraining en zakte opeens in, zijn ploeggenoten en andere teams hebben alles gezien. Hij is nog heel even wakker geweest en vroeg waarom hij op de grond lag, maar daarna is hij overleden.
    Het was een jongen die iedereen bij ons op school wel kende, hij was echt aardig en dan niet alleen tegen de "populaire" mensen. Twee dagen daarvoor had ik nog met hem gepraat...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Bij ons is er ergens hoog in het gebouw een monument. Ik kan alleen de naam Laura lezen.
    En laatst heeft er een jongen midden in de hal een hartstilstand gehad. Maar het gaat nu weer goed met hem.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Onze techniekleraar in de eerste klas. Dat kwam heel hard aan want iedereen op onze school krijgt in het eerste jaar techniek, dus iedereen kende hem. Zijn dochter zat toen ook net in de eerste klas, dus dat lijkt me heel moeilijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat is echt zwaar kut.
    Sterkte <3

    Ik weet dat -toen ik net in groep 8 zat, of naar de grugklas ging , i don't remember- er bij mij op school ook een meisje was overleden. Nog geen honderd meter van de school, omvergereden door een vrachtwagen. Opslag dood.
    En dat op een route iedereen die met de fiets komt, ook fietst. Dat komt ook hard aan, ookal kende ik het meisje niet.


    Inspiration can hit you any time

    Vorig jaar is er ook een meisje van mijn school overleden, ze had een ziekte en was in haar slaap overleden. Ik kende haar helemaal niet maar zulke dingen zijn altijd erg. (no_chears) En op de basisschool heb ik 2x meegemaakt dat mijn juf is overleden.


    -

    Een hele goeie vriendin van mij is vorig jaar februari overleden aan kanker. Verder heeft een jongen uit de buurt zich met het jachtgeweer van zijn vader door zijn hoofd geschoten, maar die kende ik niet echt.


    It's time to be happy again.

    OP de basisschool was er een meisje uit groep 4 ofzo, haar hartzakje was geknapt volgens mij. Ze werd 2 keer geopereerd, en tijdens de tweede overleed ze. Er was ook een lerares die in de Maas was gesprongen en een superlief meisje waarmee ik moest tutorlezen heeft nu leukemie.
    Op de basisschool was iemand uit hetzelfde jaar overleden. Ik vond het telkens wel echt schokkend..


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.