• Vandaag heeft onze school te horen gekregen dat er een meisje uit 5 vwo is overleden. Dit is de derde. Het komt best wel hard aan al ken ik der niet, maar juist de laatste dag krijg je dan te horen dat ze overleden is. Voor iedereen waren de andere keren ook een hele schol.

    ~ De eerste keer, was een jongen uit de brugklas. Die een niet zo fijne dood heeft gehad. Hij lag ene hele weekend in het ziekenhuis. Kreeg hoge koorts, raakte blind. En lag in coma daarna overleed hij.

    ~ De tweede had waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Een jongen uit 6 vwo. Hij hield van origami, en dan kon je in de 'aula' zwanen van origami voor he maken.

    ~ De derde. Een meisje uit 5 vwo. En ja de reden is nog niet bekend.

    Hebben jullie dat ook al meegemaakt. 3 mensen in 1 jaar overleden?

    Edit: Waarschijnelijk heeft het meisje uit 5 vwo ook zelfmoord gepleegd

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:46 ]

    Dat is echt heel raar en gewoon verschrikkelijk :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij ons is er nog nooit iemand overleden -denk ik-
    Maar dat is echt heel erg en echt zielig!

    Weet je, ik heb dat bericht dat Emrys heeft achter gelaten op dat forum uitgeprint en het ligt onder mijn dagboek. Hij viel me altijd op in de gangen, altijd alleen met z'n koptelefoon en op de een of andere manier was hij speciaal voor mij. Echt, ik was er zo kapot van toen ik erachter kwam dat hij zelfmoord had gepleegd.
    Ik vind het zo erg allemaal, waarom op onze school? :/


    wth.

    Wat verschrikkelijk!
    Op mijn school is een jongen aan het begin van dit jaar van een flat afgesprongen. Dat was ook niet bepaald een pretje...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat erg!
    Bij ons toen ik in de brugklas zat volgens mij. Zo raar, je ziet diegene altijd door de gangen lopen en opeens is hij er niet meer. Zijn de gangen een persoon leger.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Aan het einde van het jaar iemand
    Maar we hebben 6 leraren gehad, die ik ook allemaal heb egmaar, die een ouder ijn verloren dit aar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yes, vorig jaar. En dat waren dan geen leerlingen maar leraren. En dat komt net zo hard aan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik tel ze niet, dat doet alleen maar pijn.
    Sterkte enzo <3.

    Bij ons heeft één jongen zelfmoord gepleegd, en van nog twee andere is een van de ouders overleden. Vreselijk, echt schokkend. Het is nooit meer hetzelfde daarna.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dit jaar is de broer van mijn nicht overleden auto-ongeluk, vorig jaar was er meisje genaamd Ankie en die is overleden door kanker. Dat was gewoon verschrikkelijk, veel mensen in de aula waren aan het huilen enzo. Ook was er een meisje uit de brugklas, Mandy, met leukemie.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:57 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mayfly schreef:
    Weet je, ik heb dat bericht dat Emrys heeft achter gelaten op dat forum uitgeprint en het ligt onder mijn dagboek. Hij viel me altijd op in de gangen, altijd alleen met z'n koptelefoon en op de een of andere manier was hij speciaal voor mij. Echt, ik was er zo kapot van toen ik erachter kwam dat hij zelfmoord had gepleegd.
    Ik vind het zo erg allemaal, waarom op onze school? :/
    Wat stond er in dat berichtje?

    Nee, niet 3 in 1 jaar. Maar wel 1 iemand, vorig jaar, in de 2e klas. Dat meisje, Hannah, zat bij mij in de klas, ze is overleden aan mexicaanse griep en bloedarmoede. Ze was echt een hele aardige meid.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 21:12 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, dat heb ik meegemaakt. Allemaal familie.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bij mijn oude school is een jongen voor de trein gesprongen. Volgens mij had ik een topic daar over gemaakt..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ILoveLilian schreef:
    (...)Wat stond er in dat berichtje?


    I want to notify everyone on the forum that I must go. I've made an important decision, and if all goes as planned, I will never return to this place. Don't worry, it's none of your fault and entirely my decision.
    I just want to say to everyone I've met, thank you, from the bottom of my heart. Thank you.
    If it weren't for you guys, the past few weeks would've been so gloomy. But you guys filled it with laughter and joy.
    You have my eternal gratitude and I wish you the happiness of the world.

    Ik zag hem nog, het weekend voordat hij die beslissing maakte. Ik zag hoe hij een roze origami zwaan in een lokaal plaatste en ik was de enige die het zag. Ik weet nog hoe ik moest glimlachen, gosh. Ik kende hem helemaal niet, maar ergens had ik het gevoel alsof hij dichtbij me stond.


    wth.