• Voor Nederlands moesten we een tijdschrift maken, mijn vriendin en ik waren helemaal klaar. We hoefden nog alleen maar de voorkant en de opmaak, daar was ik mee klaar. Ik sla het op, sluit Word af. Start vervolgens ff mijn mail op om dat bestandje naar mijn vaders werk te sturen zodat het daar geprint kan worden, kan ik het bestand nergens meer vinden! Het is gewoon verdwenen van mijn computer:'( Mijn vader heeft mijn hele laptop door zitten werken, alles zitten bekijken en het is gewoon weg:'(
    Nu kan ik 6 weken werk vandaag gaan doen, want morgen moet het ingeleverd zijn! En ik kan geen uitstel vragen, want na morgen hebben we geen les meer van haar:'(

    Wie kan me troosten? Heb mezelf gister ook al in slaap gehuild:'(:'(:'(:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat zuigt.
    Veel sterkte
    X'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zoiets heb ik ook, maar dan met al mijn vakantie foto's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Bigg Hug- I'm there for u


    Firm believer of all that is magic

    AllstarW schreef:
    Dat zuigt.
    Veel sterkte
    X'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is kut.
    Euhm, veel succes ermee? (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    vraag de e-mail van de lerares


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yay!

    het is gelukt! Ik heb alles overnieuw gemaakt vanochten en nu heb ik het af :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat dacht ik ook ooit toen stond hij in zo'n raar CX8242348 in een CD32u4234 XC342352 mapje :'D Je moet gewoon via zoek even zoeken.

    Maar waarom heb je alles opneiwu gemaakt? --'' Ik bedoel.. Like werk van 6 weken kan je niet in één ochtend maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg ik ken het gevoel!
    Mijn laptop had een virus en de cdspeler was kapot en toen had ik 'm weg gebracht zodat hij gemaakt kon worden maar ze hadden helemaal niks meer kunnen redden.
    Al mijn bestanden waren weg (vakantiefoto's, huiswerk, presentaties, videos, verhalen etc).

    Endure schreef:
    Dat dacht ik ook ooit toen stond hij in zo'n raar CX8242348 in een CD32u4234 XC342352 mapje :'D Je moet gewoon via zoek even zoeken.

    Maar waarom heb je alles opneiwu gemaakt? --'' Ik bedoel.. Like werk van 6 weken kan je niet in één ochtend maken.


    Dat was het probleem het stond echt nergens! Dus toen ben ik 5 uur in de ochtend opgestaan tot half 8 doorgewerkt, naar school, uit school gelijk weer verder(:
    en nu is het af(hoera) en ben ik bekaf


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'