• ^^ nou look, ik vind het een beetje dom om zo boos te worden op mensen die openlijk zeggen dat ze th niks vinden (lees: damian & lynn (belgie ofzow, ik ken haar niet ))
    ik vind dat dus, omdat ik een tijdje geleden een topic had geopent over welke beroemdheid je het meest haat. vooral PARIS HILTON.
    maar wat daar dan weer over gezegt wordt is ook niet aardig. ik heb zo iets van, okee als je dat van PH vind, en dr verrot scheld, hou dan wel je bek tegenover TH haters.
    het is wel te begrijpen ^^ maar het is gewoon zo hetzelfde
    vb.
    piet: fock th.
    hans: helemaaaaaal niet, hou je bek over tokio hotel, ze zijn f*ckin de beste. paris hilton is een k*t h**r, tyf op met haar. enz enz.
    snap je? dat vond ik dus. het is dus precies hetzelfde wat een aantal fans doen tegenover PH, maar van een thhater kunnen ze het niet hebben
    [/raar]
    + nog een nutteloos topic.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: voor de duidelijkheid)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Laura ik ben het met je eens, en van mij mag men iedereen haten enzoo zolang ze de fans maar accepteren en respecteren;)


    Why don't you break my heart

    Laura ik ben het met je eens, en van mij mag men iedereen haten enzoo zolang ze de fans maar accepteren en respecteren;)
    dank je


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja inderdaad k ben t ook me je eens k denk da k ook op die topic gereageerde heb ma ni zo anders tja gewoon da k vond da ze ni kon zitten ma k heb haar n verrot gescheld volgens mij


    Live life limitless.

    Nu jaa, daz een Beetje logisch da ge zoiets Krijgt eh...dit is dus een site die bijna vol met (H)-ers zit...
    & er zullen Heel weinig Fans van Paris zijn,,Wij zullen wel Commentaar krijgen vn de PH-fans, Wel De TH-haters krijgen zo ook commentaar op de TH-fans...Daz Toch Logisch...We Kunnen als fans er miss niks aan doen,en er zijn natuurlijk ALTIJD haters,maar toch, we proberen ze te 'beschermen' of 'verdedigen' als er iets Slecht over hun word gezegd,Dat is Toch NOrmaal,Wij hebben Schijt aan Paris Hilton
    Zij wars aan ons <_< [niet dat het mij wa Boeit]
    Wel dan is da Toch gwn zoo...& die VJ komt miss 'eerlijk' voor haar mening uit...
    Wel wij komen ook eerlijk voor onze Mening uit dan eh...
    Voel u ni Beledigd ofzoo,maar ik zie het Toch Zoo & vind mij nu Niet zoon Obsessed-Fannetje xD
    xx(K)


    everybody needs a song.

    Nu jaa, daz een Beetje logisch da ge zoiets Krijgt eh...dit is dus een site die bijna vol met (H)-ers zit...
    & er zullen Heel weinig Fans van Paris zijn,,Wij zullen wel Commentaar krijgen vn de PH-fans, Wel De TH-haters krijgen zo ook commentaar op de TH-fans...Daz Toch Logisch...We Kunnen als fans er miss niks aan doen,en er zijn natuurlijk ALTIJD haters,maar toch, we proberen ze te 'beschermen' of 'verdedigen' als er iets Slecht over hun word gezegd,Dat is Toch NOrmaal,Wij hebben Schijt aan Paris Hilton
    Zij wars aan ons <_< [niet dat het mij wa Boeit]
    Wel dan is da Toch gwn zoo...& die VJ komt miss 'eerlijk' voor haar mening uit...
    Wel wij komen ook eerlijk voor onze Mening uit dan eh...
    Voel u ni Beledigd ofzoo,maar ik zie het Toch Zoo & vind mij nu Niet zoon Obsessed-Fannetje xD
    xx(K)


    gotta say daar heb je een punt maar laat ik het anders zeggen, haters mogen er van mij zijn enzo en ze mogen hun mening erover ook uiten heb ik geen problemen mee. maar dan wel op een sociale manier en niet vol gescheld enzo want dat vind ik nergens goed voor.


    Why don't you break my heart


    HEHE
    EINDELIJK IEMAND DIE MIJN TAAL BEGRIJPT!

    [/i'msoweird°_°]


    I recycle my thoughts.

    Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom je dan dat topic had gemaakt? :#


    I recycle my thoughts.

    Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom je dan dat topic had gemaakt? :#


    Eva, hou je bek! Ze heeft gelijk!

    Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom je dan dat topic had gemaakt? :#


    Eva, hou je bek! Ze heeft gelijk!


    Wth o_O.
    Merel, waar heb jij last van.


    I recycle my thoughts.

    Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom je dan dat topic had gemaakt? :#


    Eva, hou je bek! Ze heeft gelijk!


    Wth o_O.
    Merel, waar heb jij last van.


    van jou!

    Ik ben het met je eens. De kinderen in mijn klas schelden er ook over maar je moet het gewoon NEGEREN! Ze zijn er nu ook mee gestopt omdat ik er geen aandacht aan besteed samen met mijn andere BF die fan zijn;)

    <'3333


    Love is in the air'<3

    je hebt eigenlijk gwn gelijk:$ ookal willen veel mensjes dat niet horen


    I am an idiot, I move.


    Veel mensen denken niet na voordat ze iets zeggen


    I recycle my thoughts.

    Maar ik snap dus eigenlijk niet waarom je dan dat topic had gemaakt? :#
    nee dat klopt, snap ik ook niet van mezelf [/vaag] maar goed ik wist niet van te voren dat ze PH gingen uitschelden enzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    - Prijst het stukje van Laura de hemel in. -
    :Y)


    http://ciinderella-.tumblr.com/