• Oké vandaag is me dus iets kuts overkomen.
    Ik ben dus beste vriendinnen met een meisje en zij haat het populairste meisje van de klas om haar gedrag. en ik haat haar dus niet echt maar ben ook niet haar vriend ofzo ik doe gewoon normaal tegen haar. En zo ging het alijd goed. Maar mijn vriendin heeft van die uitdrukkingen die ze vaak zegt zoals We get the point en dat is echt weird, en dat meisje doet haar altijd na omdat ze het grappig vindt hoe mijn vriendin dat zegt. (ze is russisch dus heeft een beetje een accent) en nu praate ze mijn vriendin dus weer na en toen zei mijn vriendin praat me niet na Bitch... En nu doet dus de hele klas lullig tegen haar. En het punt is dat ik niet vond dat mijn vriendin dat had moeten zeggen en ik haar geen bitch vind, Dus ik wil haar eigenlijk niet steunen daarin en dat meisje laten weten dat ik er anders over denk maar mijn beste vriendin vindt dat ik haar wel moet steunen, en dat wil ik eigenlijk niet want ik ben het er niet mee eens, en heb ook geen zin meegetrokken te worden in haar ruzie...... Wat moet ik doen??

    je erbuiten houden?

    Neutraal blijven, Je vriendin kan je niet gaan dwingen om aan haar kant te blijven. Blijf neutraal, en bemoei je niet met hun :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    HelloMyHate schreef:
    je erbuiten houden?

    Zou ik wel willen maar ik vind het lullig dat ze rot tegen haar doen enzo maar ik wil niet haar kant kiezen en als ik dat niet doe word ze boos op mij en ik wil haar niet echt verliezen..

    Tegen je vriendin zeggen dat dat iets is tussen haar en die populaire en dat ze jou daar niet bij moet betrekken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als ik nagepraat zou worden zou ik ook beginnen te schelden met bitch, maar oké.
    Gewoon zeggen dat je er niet bij betrokken wilt worden en dus geen partij kiest?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik als je zus en ook haar vriendin ben er bij betrokken en ik weet dat je het misschien niet wilt maar toch ga ik ''de bitch'' zeggen dat ik haar best aardig vind. Gewoon om mijn naam te zuiveren want ik wil haar niet het gevoel geven dat ik haar haat terwijl ik dat niet doe.
    (als je het écht niet wilt doe ik het natuurlijk niet)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 16:30 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    dankje voor de tips helpt echt ik was gwoon ff down