• Ja, op 1 of ander manier hadden mijn ma en ik het erover.
    Ze zei dat als ik voor mijn 18e verjaardag een tattoo wou, dat ik hem dan van haar zou krijgen [ik heb nog nooit het word tattoo in me mond gehad XD ze kwamen daar ineens op sinds dat ik mijn lippiercing heb]

    Maar, op zich lijkt het mij wel mooi. Maar dan op de pols.

    Waarom? nou het is op een plek dat ik hem zelf goed kan zien. & hij zit niet echt verborgen. Echt te koop mee lopen vind ik het ook niet. Trui aan en hupsakee hij is verborgen.

    Want dit waren mijn andere plekken die ik mooi vond; heup, voet, op de rug, binnenkant elleboog.

    Maar, ik ben dan wel nog lang niet jarig [1 april pas]
    Maar dan heb ik nog zat tijd om na te denken van, wil ik het wel, en als ik hem wil wat wil ik er neer zetten.

    Dus, wat voor tattoo zou jij laten zetten.
    of als je er 1 heb, wat voor 1 heb je en waarom heb je die gekozen.

    Editje
    & als tekeningetje dan [ik lieft kleurtjes,letters in kleur vind ik niet zo wauw ;P]
    Wat zouden jullie dan nemen ? (:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een zinnetje, eentje die je hoop/moed geeft voor iets. Juist kort en bondig, of dat je tegen iemand zou zeggen, die het op dat moment kan gebruiken. Als ik achttien ben neem ik dat op mn zijkant van mn pols. (:


    Smile and live.

    Ik wil er wel een,maar ik mag er geen dus ik moet nog 4 jaar wachten tot ik achttien ben.
    zelf wou ik iets van dream, love, hope. doen, gewoon omdat ik dat mooi vind,en dan in mijn nek :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik ga de naam van mijn vriend laten tatoeëren, ergens..
    En nu mogen jullie me voor gek laten verklaren, ik doe het lekker toch :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik ga de naam van mijn vriend laten tatoeëren, ergens..
    En nu mogen jullie me voor gek laten verklaren, ik doe het lekker toch :'D

    Yep, ik verklaar je voor gek :Y).

    ON: Ik zou de zijkant van m'n pols doen, en een heel sterk woord :] Als ik een tattoo zou nemen, waar ik me niet eens aan waag.


    No growth of the heart is ever a waste

    & als tekeningetje dan [ik lieft kleurtjes]
    Wat zouden jullie dan nemen ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C18 schreef:
    (...)
    Yep, ik verklaar je voor gek :Y).

    ON: Ik zou de zijkant van m'n pols doen, en een heel sterk woord :] Als ik een tattoo zou nemen, waar ik me niet eens aan waag.

    Ik dacht het wel dat er mensen zouden zijn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fellatio schreef:
    & als tekeningetje dan [ik lieft kleurtjes]
    Wat zouden jullie dan nemen ? (:

    Yin & Yang?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik dacht het wel dat er mensen zouden zijn ^^

    Ik verklaarje niet voor gek,
    me neppapa + een vriendin van mij hebben ook de naam van hun vriend/in erop (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Yin & Yang?


    Ok, die is wel geniaal




    Btw; alvast bedankt iedereen voor jullie antwoorden ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Ik verklaarje niet voor gek,
    me neppapa + een vriendin van mij hebben ook de naam van hun vriend/in erop (:

    Haha, dankje (:
    Als het voor altijd is, waarom niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil er geen, maar als ik er een zou nemen, dan wil ik een kleine roos en waar weet ik niet. In ieder geval niet opvallend.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou een kleine tekening doen. Mini dromenvanger, yin en yang teken, iets in die aard. Simpel, maar toch origineler dan zo'n typisch hoopvol woord.


    cupcake unicorns

    Een sterretje op mijn pols met 'hope', een woord dat voor mij veel betekent.

    Op je pols vind ik sowieso heel leuk! Zoals je zegt: "Zo zie je hem, zo zie je hem niet." (:


    Felix

    Ik heb dat lieveheerstbeestje van tegen geweld op mijn heup/lies ongeveer ergens. Kevertje is mijn bijnaam sinds ik in mijn moeders buik zat en zo word ik nog steeds genoemd door mijn ouders. Lieveheerstbeestjes zijn altijd een symbool van mij geweest. Ik droeg ze als klein kind al in mijn sieraden. Dus dat zijn twee hele persoonlijke redenen en ik ben tegen het gebruik van zinloos geweld, maar dat is niet zo'n hele erge persoonlijke reden.
    Ik laat een M met bloemen zetten voor mijn moeder, omdat ze de belangrijkste persoon op aarde voor me is en ik niet weet wat ik zonder haar moet. Zij heeft gekeken naar mijn verschillende ideeën en dan die ik nu laat zetten uitgekozen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pols si meestal niet zo'n goed idee omdat hij dan snel vervaag en door de inkt(in de lymfe) kan je plekken onder je oksels krijgen.
    Maar het is wel een hele mooie plaats. Als ik er ooit een zou nemen zou ik hem daar of op mijn schouderblad doen. Of de enkel,dat is ook wel mooi,een vriendin van mij wil daar een tattoo van 2 klavertjevier.

    Ik zat zelf te denken aan 3 sterren,maar dat is zo gewoontjes, of Ankh(hiërogliefen voor leven) ,of Mjöllnir(Hamer van Thor).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall