• Als ik zo de beelden terug zie van in sportpaleis bij Justin bieber krijg ik wel tranen hoor. Het was gewoon het beste moment van heel mijn leven. Wat zijn jullie beste momenten? en OMG ik ben nog wakker héhéhé.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mijn beste moment was toen ik mijn zusje weer zag na ongeveer een half jaar.
    ik ben ook nog wakker (bloos)


    Life is a beautiful struggle

    Het beste moment was toen ik voor de eerste keer in Londen stond (Aa)


    Follow your dreams. They know the way.

    Mijn beste momenten waren toen mijn opa nog leefde. En toen ik nog niet op de middelbare zat en probleemloos was.

    Opinion schreef:
    Het beste moment was toen ik voor de eerste keer in Londen stond (Aa)


    Dat had ik dus ook! (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Jarofhearts schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook! (:

    Hahahaha zo leuk hé ,die stad! (lll)


    Follow your dreams. They know the way.

    justin bieber concert @ ahoy, ik krijg soms ook nog tranen in mijn ogen bij sommige filmpjes (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Beste moment?
    27 maart 2011. <3
    Justin Bieber concert. (:
    Denk dat het komt omdat ik gewoon een van de beste momenten vind omdat ik al een paar jaar fan ben en hem nu dus zag. (:


    To infinity and beyond •

    Dat je dat nog vraagt..
    27 maart 2011 ofcourse <3.
    Elke keer als ik een filmpje terug zie van het concert
    begin ik gewoon te hyperen. niet normaal.
    Ik ben ook al sinds december 2009 fan,
    en ik had hem altijd al live willen zien.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 19:49 ]


    Neem risico's

    Mijn buitenlandse reis naar Londen en het moment dat ik hoorde dat ik geslaagd was.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Meivakantie 2008 en toen ik een telefoontje kreeg met het bericht dat ik was geslaagd (flower)


    As travars

    27 maart 2011, rustig een film gekeken :)


    Wss de avond van Disturbed met Papa Roach en Halestorm


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Als ik one less lonely girl acoustic hoor krijg ik meteen een raar gevoel, omdat het precies hetzelfde klinkt als op het concert.

    27 Maart was echt de geweldigste dag ooit,
    Ik krijg ook af en toe tranen in mijn ogen als ik eraan terug denk, nog steeds kan ik niet geloven dat ik daar bij ben geweest. Dat hij en ik in dezelfde ruimte waren.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 19:52 ]


    <3

    De mooie momenten samen met mensen waar ik van hou.

    Ik denk dat een van de beste momenten was dat toen ik hoorde dat de chemo's bij mijn vader hadden geholpen en dat hij na zijn operatie 'schoon' was. (:


    To infinity and beyond •

    Toen ik het uit maakte met mijn ex whahaha
    nee grapje
    ik denk toch echt toen een meisje uit mijn klas zei 'wat kan je mooi zingen' mijn ouders zeiden altijd dat ik niet kon zingen en ik was zo blij toen ze dat zei. Inmiddels hoor ik het vaak maar elke keer weer maakt het me zo gelukkig!
    Haha noem me maar raar maar soms kunnen kleine dingen veel voor iemand betekenen


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.