• Dat heb ik weer!
    Zoja, wil je even voor me opzoeken welke bladzijde Britt en Noah ruzie krijgen om Dave, Alvast bedanktt:9~

    nee sorry


    Change, the only good thing in this world.

    Ik lees geen Carry Slee.
    Als ik dat zou doen, zou ik sterven. ;x


    Don't walk away and leave without a reason.

    Mijn zus heeft dat boek, maar ik heb 't nog nooit gelezen. Als je zegt waar het ongeveer gesitueerd is wil ik wel even zoeken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Mijn zus heeft dat boek, maar ik heb 't nog nooit gelezen. Als je zegt waar het ongeveer gesitueerd is wil ik wel even zoeken.

    Ik weet het niet meer ;o.
    al heel lang niet meer gelezen. Ik moet het hebben voor morgen, ik moet morgen namelijk mijn boekverslag inleveren, kan je het niet aan je zus vragen ? :X

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:31 ]

    Ik lees geen Carry Slee, dus ik kan je niet helpen, sorry.

    Voor Thea Beckman, Jan Terlouw en Simone van der Vlught kun je wel altijd bij me terecht. xD


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb net heel mijn kamer over hoop gegooit voor je, maar met succes, ik heb hem gevonden :"D Ikzal de bladzijde even zoeken :]


    Alis volat propriis.

    Hehe nee ik heb ze wel gehad maar toen zijn ze een keer kapot gegaan toen een vriendin ze leende en daarvoor heb ik andere boeken terug gekregen =\


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Skeleton schreef:
    Ik heb net heel mijn kamer over hoop gegooit voor je, maar met succes, ik heb hem gevonden :"D Ikzal de bladzijde even zoeken :]

    OMG dankjee! Door jou word mijn cijfer voor mijn boekverslag hoger :'DD

    Ik vind 't niet ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb deze bladzijden gevonden; 148-149.
    Daar komt dit stukje in voor: "Ik zie Noahs arm bewegen... haar hand... En dan voel ik een klap in mijn gezicht. 'Creep die je bent. En jou hoef ik ook nooit meer te zien'". Bedoelde je dat deel?


    Alis volat propriis.

    Skeleton schreef:
    Ik heb deze bladzijden gevonden; 148-149.
    Daar komt dit stukje in voor: "Ik zie Noahs arm bewegen... haar hand... En dan voel ik een klap in mijn gezicht. 'Creep die je bent. En jou hoef ik ook nooit meer te zien'". Bedoelde je dat deel?

    Jupp dankjewell :9~!!

    Toothless schreef:
    (...)
    Jupp dankjewell :9~!!

    Graaggedaan, veel succes met je verslag _O_


    Alis volat propriis.

    Skeleton schreef:
    (...)
    Graaggedaan, veel succes met je verslag _O_

    Dankjee(krul)

    Oehhhh, vals spelen! Ik ga het tegen je leraar zeggen hoor! :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik houd niet van carry slee (puh)


    .