• Ja, op 1 of ander manier hadden mijn ma en ik het erover.
    Ze zei dat als ik voor mijn 18e verjaardag een tattoo wou, dat ik hem dan van haar zou krijgen [ik heb nog nooit het word tattoo in me mond gehad XD ze kwamen daar ineens op sinds dat ik mijn lippiercing heb]

    Maar, op zich lijkt het mij wel mooi. Maar dan op de pols.

    Waarom? nou het is op een plek dat ik hem zelf goed kan zien. & hij zit niet echt verborgen. Echt te koop mee lopen vind ik het ook niet. Trui aan en hupsakee hij is verborgen.

    Want dit waren mijn andere plekken die ik mooi vond; heup, voet, op de rug, binnenkant elleboog.

    Maar, ik ben dan wel nog lang niet jarig [1 april pas]
    Maar dan heb ik nog zat tijd om na te denken van, wil ik het wel, en als ik hem wil wat wil ik er neer zetten.

    Dus, wat voor tattoo zou jij laten zetten.
    of als je er 1 heb, wat voor 1 heb je en waarom heb je die gekozen.

    Editje
    & als tekeningetje dan [ik lieft kleurtjes,letters in kleur vind ik niet zo wauw ;P]
    Wat zouden jullie dan nemen ? (:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou ehm, 'It Never Ends' in grote zwarte letters op mijn rug laten tatoeëren, omdat het indruk maakt en dat vind ik leuk in een tatoo. Dat het iets nieuws, origineels en indukwekkends is. Anders moet je iets doen wat bij je past en ik raad je aan de tatoo-artist iets voor je te laten ontwerpen, want dan heb je iets origineels (:

    Ja, dat zou ik dan ook wel doen. Origineel vind ik sowieso al fijner. Heb geen zin om iemand tegen te komen die hetzelfde heeft o-O.
    Maarjah dan moet ik wel weten wat voor iets er op moet komen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Doe anders een soort van bedelarmbandje tatoeéren om je pols, dan kn je er gekleurde bedeltjes aanhangen ofzo, voor mensen die veel voor je betekenen of gebeurtenissen die je niet wilt vergeten en altijd bij je wilt houden..

    Ik wil het houden op 1 kant van me pols D;


    -wel leuk idee daar niet van (:-

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen met nog meer inspiratieee? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Olsen schreef:
    Ik zou een kleine tekening doen. Mini dromenvanger, yin en yang teken, iets in die aard. Simpel, maar toch origineler dan zo'n typisch hoopvol woord.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga op mijn linkerpols een katje laten zetten (wbw) Mijn moeder gaat datzelfde katje op dezelfde plek laten zetten omdat ze het zo'n leuk idee vond :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik ga op mijn linkerpols een katje laten zetten (wbw) Mijn moeder gaat datzelfde katje op dezelfde plek laten zetten omdat ze het zo'n leuk idee vond :'D


    Haha cuwl ;D wel laten zien als die er staan hea :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik geef je 1 tip : Zet niet zomaar iets, want daar kun je erg spijt van krijgen, het is voor altijd you know.
    Ik heb zelf een eigen ontwerp van een muzieknoot.
    Omdat Muziek mijn passie is. Ik ben zelf ook erg muziekaal en ik zou gewoon niet zonder muziek kunnen leven ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Als ik een tattoo zou nemen, dan op m'n pols met de tekst;
    "Love is Louder, than the Pressure to be Perfect."
    of een veertje, achter m'n oor, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha cuwl ;D wel laten zien als die er staan hea :$

    Komt goed haha


    -

    Ik heb zelf een tattoo net boven mn pols. Het is een roos aangezien mijn moeder Rosa heet en mijn vader heeft het ontwerp gemaakt.

    Een chinees teken met een belangrijke betekenis. dat wil ik later


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @Jowkon, haha ik was ook niet van plan om er iets zo maar neer te zetten ;D
    [zo zei ik gisteren tegen iemand, ik zet dr gwn een paddenstoel neer. Ik heb niks met die dingen D;. Ghehe ik heb nog tijd zat om te denken (:]

    @Genius, mooi zo ;D


    Nogmaals bedankt mensjes ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik laat het woordje 'milosc' zetten op de binnenkant van mijn pols in het handschrift van mijn overgrootmoeder. Waarom? Omdat ik half Pools ben (het woordje is Pools), ik zielsveel van mijn overgrootmoeder houd, en milosc, liefde, voor mij staat voor onvoorwaardelijke liefde voor mijn overgrootmoeder, oma en moeder.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42