• Heyaa,

    mijn paard gaat binnenkort bevallen en ik wil een aparte naam voor het veulentje, het is nog een verassing of het een merrie of hengst word dus als je een leuke naam weet, je mag alles hier plaatsen!

    Ik zat te denken aan Flicka of Skittle of zoiets dergelijks, maar plaats maar gewoon wat!


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    BePretending schreef:
    voldie_O_


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    heel erg bedankt allemaal, er zitten zeker leuke tussen! <3


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    diablo (hengst)
    amnesia(merrie)
    ik vind dit leuke namen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Storm
    Faith
    Fay
    Seabiscuit


    T O K I O H O T E L < 3

    Gekko.

    er is twee weken terug een veulen merrie geboren op me school ze heet guusje.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    JustHateLove schreef:
    Vernoem hem/haar naar een soort eten dat je lekker vind xD of drinken kan natuurlijk ook.
    Jus d'orange, ik heb wat lekkers voor je =D

    hahaah krijg je straks van die vet rare namen xd
    Döner, hamburger etc xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Indigo?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Spirit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Marrow schreef:
    Spirit.

    Die vind ik leeuk =d


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    Aapzakje. (cat)


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Marrow schreef:
    Spirit.

    Dat ligt te zeer voor de hand voor een paard. :')


    You're a Dickhead - Nothing Personal.