• Hoi!

    Niet veel mensen kennen mij hier echt, maar ik wilde toch even laten weten dat Eurus nu (of eigenlijk twee weken geleden) Aviphile is geworden. Dat is een woord voor iemand die van vogels houdt. Zoals ik dus! Ik heb m'n profiel en profielfoto ook aangepast.
    Ik ben de laatste tijd (of eigenlijk al een jaar ofzo) best gefascineerd door vogels. Mijn favoriete soort vogels zijn kauwen en valkparkieten. Wanneer ik een beetje stabiel leven heb, wil ik dolgraag twee valkparkietjes in huis nemen.

    Ik heb trouwens langer geleden heel subtiel m'n naam van Eva in Yuna veranderd. Dat is omdat ik Yuna een fijnere naam vind. Dus mocht het onwaarschijnlijke geval zijn dat iemand verward was of zoiets, ik ben nog steeds dezelfde persoon. cx


    Om dit topic een beetje interessant te houden: welk soort dier spreekt jou het meest aan, of welk soort vogels vind jij het meest interessant?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Leuke naam! Ik houd heel erg van het geroekoekoe van duiven, dat vind ik zo leuk om te horen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Leuke naam en username!
    Ik heb ooit een kauw opgevoed. Dat was een heel lief beestje. Hij kwam altijd op m'n schouder zitten.
    Meet Finn:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 16:06 ]

    Yuna is een hele mooie naam. Ik vind raven en arenden allebei iets heel gaafs hebben.


    ars moriendi

    Yuna is echt een mooie naam! Je username ook btw c:

    Ik vind uilen wel iets cools hebben c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De aarsvogel natuurlijk (;


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Thanks voor de reacties!

    Chilton schreef:
    Leuke naam en username!
    Ik heb ooit een kauw opgevoed. Dat was een heel lief beestje. Hij kwam altijd op m'n schouder zitten.
    Meet Finn:


    Aaa nicee, hoe ben je aan hem gekomen?


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Aviphile schreef:
    Thanks voor de reacties!

    (...)
    Aaa nicee, hoe ben je aan hem gekomen?


    Net onder ons dak was een kleine ruimte waar kauwen een nest in hadden gebouwd. Dat was vervelend, want je kon die kauwen 's ochtends vroeg constant horen als je in bed lag.
    Na een tijdje hoorden we ze niet meer, dus we dachten dat ze weg waren. Daarom ging mijn vader het gat dichtmaken, zodat er geen vogels meer in konden gaan zitten. Het bleek alleen dat er nog één vogeltje in zat. Aangezien mijn vader er al bij was geweest, zouden de ouders het kleintje waarschijnlijk aan zijn lot overlaten. Daarom hebben we hem er toen uitgehaald en ik heb hem opgevoed. Was erg leuk, eigenlijk. (: