• Ik had een vriend, en het ging uit, een paar weken terug. Maar later besloten we het toch weer aan te maken. Toen kwam hij dus hier en hebben we gepraat. Maar nu vind zijn pa, dat het niet meer aan mag. En nu twijfeld hij dus ook weer. Maar ik heb al dingen tegen hem gezegt als; je bent 20, wat is nou belangrijker, de mening van je pa of mij.

    Hij doet ook anders tegen me, en als ik vraag wat ie nou wil zegt hij; ik weet het nog niet, ik moet nog even nadenken. En dat soort antwoorden.
    Maar ik wil niet het advies om het uit te laten, maar een oplossing, of iets wat ik kan zeggen waardoor hij dus wel mij kiest, en niet omdat zen pa zegt dat hij het liever niet heeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wil je liever een jongen 'na moet denken of hij nog met je wil' of een jongen die jou boven alles verkies en meteen ja zegt? Als het weer aan is..veranderd ie dan niet weer net zo snel zijn mening dat het weer uit gaat?

    Ja dat heb ik ook tegen hem gezegt, maar hij zegt wel elke x dat hij nog verliefd op me is, maar dat het aan zen pa ligt, en aan mijn ouders, want hij denkt dat mijn ouders slecht over hem denken, maar dat is niet zo. En mijn ouders willen dus met hem praten, en daar denkt ie dus over, maar ik heb tegen hem gezegt; als je echt van me houd ga je met ze praten, als je dat niet wil, ben ik blijkbaar niet belangrijk genoeg voor je.

    Maar ik heb nog steeds geen antwoord daarop..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind dat je het dan moet laten. Je hebt gezegd wat je wilde toch? Als hij geen moeite voor je wilt doen is het dus duidelijk. Sorry dat het zo bot klinkt.

    Ja maakt niet uit, maar het is allemaal zo makkelijk gezegt weetje. We hebben best een lange relatie gehad, echt heeel veel samen gedaan enzo, en ik vind het zo moeilijk om dat zomaar op te geven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, snap ik lijkt zo makkelijk voor mij om het zo te zeggen. Praat er anders nog een keer écht goed samen. Laat hem ook vertellen waarom hij zo twijfelt. Als je zijn ouders goed kent kan je desnoods vragen of jij hen kan spreken?

    Ja ik ken zen pa best goed ja, is wel een goeie trouwens, ik ga wel even vragen of ik met m kan praten! Enn ook met me vriend dan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hij moet gwn volledig voor je gaan, of anders is ie je niet waard ... vind ik toch

    Ik zou er eens serieus over praten.

    desnoods doe je de deur op slot en zeg dat die pas weer opengaat als jullie gepraat hebben xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    HAHAHA ja das een goeie.:P


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het dom dat ie je zo laat wachten op een simpel antwoord. Maar veel kan je niet doen of zggen, het hangt van hem af. Liefde kan heel groot zijn, zelfs zo groot dat hij op een dag beseft dat jij belangrijker bent dan de mening van zijn ouders of eender wie :') Ik zou hem gewoon niet opjagen enz. Anders neemt ie de verkeerde beslissing waar hij later mss spijt van gaat hebben ;)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Who cares wat zijn vaders mening erover is ? Het is/was júllie relatie, niet die van zijn vader. Als hij écht op je verliefd is, zou zijn vaders mening dan echt uitmaken ?


    None but ourselves can free our minds.

    hmmm..
    als hij toch bij je blijft wat zijn dan de gevolgen voor hem thuis?(het lijkt me niet leuk als je vader dan gata zeike erover ofzo..)


    I live in myn own Cinderella story .

    Naja mijn vader zal niet gaan zeiken, maar ZIJN vader is de gene die het liever niet heeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.