• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet meer rolstoelvriendelijk worden gemaakt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.


    your eyes are like stars in the night.

    Géen idee. Alleen de mensen in rolstoelen moeten daar over oordelen.

    En voor de mensen in Belgie? Grapje.

    Ik zou het niet weten, ik woon in jullie buurland.

    Poseidon schreef:
    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.

    Mee eens, vooral in winkels vind ik dat nodig :O De paden zijn vaak niet ruim genoeg en ik het openbaar vervoer als dat ook wel handig zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, maar ik weet natuurlijk niet wat er precies moet veranderen, ik zit niet in een rolstoel. Er zou een enquête (ofzo) rond moeten gaan, die rolstoelgebruikers in kunnen vullen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, niet alleen rolstoel, maar ook voor mensen met krukken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Grotendeels vind ik dat Nederland al rolstoelvriendelijk is, maar het kan natuurlijk altijd beter.

    Yukarichan schreef:
    Grotendeels vind ik dat Nederland al rolstoelvriendelijk is, maar het kan natuurlijk altijd beter.


    <3

    Monkeyslut schreef:
    Eens, maar ik weet natuurlijk niet wat er precies moet veranderen, ik zit niet in een rolstoel. Er zou een enquête (ofzo) rond moeten gaan, die rolstoelgebruikers in kunnen vullen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Matched schreef:
    Ja, niet alleen rolstoel, maar ook voor mensen met krukken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alsof dat mogelijk is in dit kleine pokken land XD ze hebben amper ruimte om het toegankelijk te maken voor de voetgangers (N)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Poseidon schreef:
    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


    life, laugh, love

    Yukarichan schreef:
    Grotendeels vind ik dat Nederland al rolstoelvriendelijk is, maar het kan natuurlijk altijd beter.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.