• Ik heb wat research gedaan en ik heb een paar smartphones gezien;
    Huawei Ascend y210
    LG T385
    Of de Alcatel OT 918D

    Toevoeging;
    Yarvik SMP35-100

    Dus, wat denken jullie ervan? Hebben jullie ervaring ermee?
    Etc.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 13:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een Alcatel One Touch 995 en ja dat ding loopt zo vaak vast -_- en ik hoor wel meer klachten over Alcatel van andere mensen maar het kan ook gewoon liggen aan mijn telefoon maar een Alcatel raad ik je dus niet aan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 11:50 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    LG is bagger, Alcatel ook... Dus dan blijft alleen de Huawei over. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    LG is bagger, Alcatel ook... Dus dan blijft alleen de Huawei over. :')


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Comanche schreef:
    LG is bagger, Alcatel ook... Dus dan blijft alleen de Huawei over. :')


    Ex astris, sciencia

    Ik zou gaan voor de Huawei.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Comanche schreef:
    LG is bagger, Alcatel ook... Dus dan blijft alleen de Huawei over. :')


    Al is mijn buurman ook niet tevreden met Huawei, het is namelijk PRECIES hetzelfde als een Samsung alleen 50 euro goedkoper :')


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Al is mijn buurman ook niet tevreden met Huawei, het is namelijk PRECIES hetzelfde als een Samsung alleen 50 euro goedkoper :')


    Oké, maar verder is de Huawei wel goed?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vrijwel iedereen die ik ken die een Alcatel heeft, vind hem geweldig. Best raar aangezien hier iedereen dat juist niet vind! Ik kan je overigens niet helpen, want ik ken alle bovengenoemde telefoons niet, maar ik ben absoluut geen fan van LG... Ik zelf heb een Samsung, alleen die is zo'n klein + touchscreen dus ik kan echt amper tikken dus ik wil mijn Alcatel weer terug. *__*


    Chaos is a ladder.

    En deze, lijkt deze goed?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy S2 waar ik echt super blij mee ben, want hij is echt mijn super maatje in foto's, muziek en films, en ik heb hem van marktplaats.
    Maar hiervoor had ik een LG, daar heb ik zoveel problemen mee gehad, ik heb hem 5/6x in een jaar opgestuurd, omdat het gewoon een slechte was.
    Huawei is, vond ik zelf, ontzettend duur, voor die paar tientjes meer heb je net zo goed een Samsung X__X

    De vader van een vriendin van mij heeft mobieltjes uit China besteld. Net zo groot als een Samsung Galaxy S4 en kan zelfs nog meer en beter dan die Samsung. Razend snel en is warmte gevoelig. Daar betaal je €165 voor had hij het over.
    En hij heeft daar nog geen problemen mee gehad, hiervoor had hij ook uit China, maar hij heeft er nooit geen problemen mee.


    Yongguk & Daehyun <33

    Persoonlijk bevalt Nokia en Samsung mij wel goed.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zou niet perse naar het merk kijken; Elk merk heeft goede modellen en zeer slechte. Je kunt het beste naar reviews van gebruikers kijken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een iphone 4, dus ik zou het niet weten;)


    YOLO, You Life Only Once

    Ik heb precies dezelfde Alcatel gehad en die heeft het een paar weken geleden opgegeven :')
    Ik zou voor de LG gaan, zelf heb ik nu een ZTE Tureis, en als je voor budgettoestellen gaat zou ik zeker deze nemen omdat hij ook erg fijn in gebruik is. Je kan er gewoon de meeste apps op downloaden, en hij heeft een touchscreen (;


    Nypmh > Yaspis

    Comanche schreef:
    LG is bagger, Alcatel ook... Dus dan blijft alleen de Huawei over. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.