• Sunny is gewoon zo uber schattig! <3


    Forever.

    StJimmy schreef:
    Dat zijn toch wilde dieren? Vreemd om een wild dier te houden.zelf zou ik dat niet doen maar als jij er blij mee bent dan is het goed.

    Vraag me af hoe je zo;n dier verzorg,zeker omdat het een nachtdier is.

    Je hebt ook zo'n tamme (: Er zijn veel mensen die een valk, uil, buizerd of dergelijke houden als huisdier


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow! o.o
    HOE AWESOME


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    looooooovely!


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    Awh wat lief! ;D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Memphis schreef:
    (...)

    Ah, oké (: Hmm, dan zijn sneeuwuilen dus geen nachtuilen. Zo'n eentje zou me echt gaaf lijken, maar die zullen vast duur zijn, haha (krul)

    Nee, dat klopt! Ennuh, dat zal ik niet doen. Die uit de film van Harry Potter is dan misschien wel tam, maar Sneeuwuilen zijn heel onbetrouwbaar. Heel veel mensen namen er één na het zien van HP, en daardoor zijn er heel veel mensen aangevallen door ze. Er zijn ook heel erg veel kleine kindjes hun arm of been kwijt geraakt door zo'n sneeuwuil.


    Forever.

    Ohmygod, dat is echt stoer!


    Neem risico's

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Je hebt ook zo'n tamme (: Er zijn veel mensen die een valk, uil, buizerd of dergelijke houden als huisdier
    Weet ik maar toch vind ik het vreemd om een wild dier,hoe tam ze ook zijn,te houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Memphis schreef:
    Dat is echt awesome! Ik wil ook een uil, echt een origineel huisdier en superleuk :9~ Maar is dat wel legaal? Want ik heb er nog nooit iemand over gehoord.


    We accept the love we think we deserve.

    Zoals ik al eerder vroeg, als het een nachtdier is, maakt die dan s' avonds die ongelofelijke herrie?


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Heel vreemd, maar bij het zien van de foto speelt er zich meteen een HP deuntje in mijn hoofd af. :'''''')
    Zo awesome, een uil!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StJimmy schreef:
    (...)Weet ik maar toch vind ik het vreemd om een wild dier,hoe tam ze ook zijn,te houden.

    Ah, op die manier.. Ja, dat vind ik ook toch wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Casuelle schreef:
    OMG. Jij hebt een uil. Hoe awesome is dat ;D


    There's power in the words you whisper.

    Stoer :'D
    Iemand bij mij in de buurt heeft ook een uil en die vliegt altijd vrij rond. Vooral tijdens de schemering zie je 'm veel.

    Genius schreef:
    Awh wat lief! ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    uilen zijn (cool). de takkeling maken geganties kabaal


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.