• Sunny is gewoon zo uber schattig! <3


    Forever.

    Dat beest is echt prachtig ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ^ Dus met die sneeuwuilen is eigenlijk hetzelfde als met die Dalmatiërs? Na die film wou iedereen zo'n beest, maar dat zijn helemaal gezinshonden, dus asiels zaten vól met die beestjes.
    Zo jammer vind ik dat, alleen omdat ze in een film leuk zijn wil dat niet zeggen dat ze je meteen als huisdier kunt nemen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Snuggly schreef:
    (...)
    Nee, dat klopt. Ik loop ermee, zet hem buiten op de stok waar hij ook kan fladderen enzo. En ik neem hem ook wel eens mee naar het Faunapark bij ons in de buurt en daar heeft hij een eigen boom waar hij in kan zitten enzo (:

    Ahhh, super :v) Ik vind 't echt bijzonder dat je een uil hebt. Het zijn prachtige dieren *kan er niet over ophouden*

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 20:10 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, wat prachtig!
    Jullie lijken op elkaar (;


    Felix

    Soundeffect schreef:
    ^ Dus met die sneeuwuilen is eigenlijk hetzelfde als met die Dalmatiërs? Na die film wou iedereen zo'n beest, maar dat zijn helemaal gezinshonden, dus asiels zaten vól met die beestjes.
    Zo jammer vind ik dat, alleen omdat ze in een film leuk zijn wil dat niet zeggen dat ze je meteen als huisdier kunt nemen :'D

    Precies!


    Forever.

    Hoe oud worden uilen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    Hoe oud worden uilen?

    Dat ligt eraan. Maar meestal in gevangenschap rond de 16 jaar (:


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dat ligt eraan. Maar meestal in gevangenschap rond de 16 jaar (:

    Woow die kunnen best oud worden :o


    Follow your dreams. They know the way.

    Bandurria schreef:
    (...)
    Woow die kunnen best oud worden :o

    In het wild nog véél ouder! Althans, zolang er genoeg voedsel in de buurt is!


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    In het wild nog véél ouder! Althans, zolang er genoeg voedsel in de buurt is!

    Oowh hoe oud dan? :p


    Follow your dreams. They know the way.

    Genius schreef:
    Awh wat lief! ;D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt gaaf.

    Ik vind ze leuk , tot ze gaan vliegen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Soundeffect schreef:
    ^ Dus met die sneeuwuilen is eigenlijk hetzelfde als met die Dalmatiërs? Na die film wou iedereen zo'n beest, maar dat zijn helemaal gezinshonden, dus asiels zaten vól met die beestjes.
    Zo jammer vind ik dat, alleen omdat ze in een film leuk zijn wil dat niet zeggen dat ze je meteen als huisdier kunt nemen :'D

    Dat is best jammer ja, want daardoor zijn de sneeuwuilen nu bedreigd. Had ik toch ergens gelezen.
    Maar oké, het is toch ontzettend cool. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aaahww wat ee cutie..

    Mijn zus had ook een uil, die is helaas twee jaar geleden overleden. Het was een schatje, ze kwam altijd graag bij me zitten haha.


    What is youre favo scary movie?

    Defensive schreef:
    Is dat jouw uil? Wauw D:
    Cool!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'