• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Marleen is de dochter van de (duivel), maar ze wil liever een (pirate) zijn. Haar moeder is een (cop) en haar vader is dé (bat).
    Maar waarom een (pirate)? (pirate) zijn (wbw). Daar gaat ze van (bloos)! In plaats van een papegaai zou zou ze een (cat) nemen, helaas is ze nog maar een (baby) en komt geen van haar dromen uit. Sowieso niet, want ze is maar een (nerd) met een fobie voor (clown). Dat is toch om te (huil)?


    everything, in time

    Haha, hoe ben ik er ooit opgekomen (nerd)
    Hier het eerste verhaaltje ooit bedacht!!


    Een jongen is zich aan het vervelen en aan het headbangen (headbang) op staat. Dit is storend voor de buurtbewoners. De politie (cop) pakt de jongen op. Hij moet een taakstraf doen -> (banana).

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:02 ]

    Op een dag kwam er een baby (baby) engel (A) voor mijn voeten vallen. Ik stond daar met een wtf-facem:O. De engel lachte en zei: Ik heb een bloemetje (flower) voor je. Ik begon te juichen (hoera) en een vreugde dansje (yeah) te doen. Ik gaf de engel een kus(K) en zei dat ik van haar hield (H)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, dat zijn echt leuke verhaaltjes!
    Marleen; die van jou is echt moeilijk te volgen x'D

    LetsKrull schreef:
    Haha, dat zijn echt leuke verhaaltjes!
    Marleen; die van jou is echt moeilijk te volgen x'D


    Moet ik hem ook maar met woorden plaatsen? ^^


    everything, in time

    mijn ouders vinden dat ik teveel (typing) dat vind ik :( ik heb nu pwweek en leer dus ben (nerd) straks ga ik :Y) en eind de vakantie krijg mijn tante een (baby) en ben ik dus(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LetsKrull schreef:
    Haha, dat zijn echt leuke verhaaltjes!
    Marleen; die van jou is echt moeilijk te volgen x'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Er was eens een (kudo), die :@ het om groen te zijn. Daarom (gsm) hij de (cop) op. ''Dit is een noodgeval!!!:O'' riep de (kudo). Door deze slimme actie ((headbang)) werd hij rood, voor deze verandering moest hij zijn naam wel veranderen in Udok en in plaats van Quizletters (heart2) te vinden, moet hij ze nu (finger). Maar de quizletters werden daarover zo (6), dat ze Rutger ((krul)) vroegen om hem weg te halen, dit deed hij (typing) en zo waren alle Quizletters weer blij(yeah)

    Einde(hoera)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:19 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Haha die is ook leuk, Hondenkoekje!! -lacht-

    Op een dag werd er een meisje geboren. Het meisje hield van bloemen (flower). Daarom plukte ze hem elke dag en gaf ze aan mensen van wie ze hield(H). Die gaven dan een kusje terug(K). Het meisje was gelukkig_O_ en lachte elke dag :). Het meisje had ook een broertje, hij had een afro kapsel (krul). De jongen vond het meeste eten :Y) lekker :9~. Maar hij was ook een playertje(N). Hij knipoogde ;) naar iedere meisje. Die moesten daar van blozen:$. Het gezin waar het meisje en het jongetje in leefde hadden ook een baby'tje (baby) thuis. Het jongetje was boos:(( als hij de luier van zijn baby broertje moest verschonen. Dan liep hij altijd rood :@ aan. Het meisje werd daar altijd verdrietig :( van en moest dan huilen (huil). Dan verstopte ze zichzelf altijd achter de computer (typing). De jongen vond dat altijd leuk (lol). Hij vond zijn zusje maar een nerd (nerd) en maar een heilig engeltje (A). Het zusje vond haar broer maar de duiver (duivel) en zag hem altijd al vampier(6) voor in haar dramen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    Op een dag werd er een meisje geboren. Het meisje hield van bloemen (flower). Daarom plukte ze hem elke dag en gaf ze aan mensen van wie ze hield(H). Die gaven dan een kusje terug(K). Het meisje was gelukkig_O_ en lachte elke dag :). Het meisje had ook een broertje, hij had een afro kapsel (krul). De jongen vond het meeste eten :Y) lekker :9~. Maar hij was ook een playertje(N). Hij knipoogde ;) naar iedere meisje. Die moesten daar van blozen:$. Het gezin waar het meisje en het jongetje in leefde hadden ook een baby'tje (baby) thuis. Het jongetje was boos:(( als hij de luier van zijn baby broertje moest verschonen. Dan liep hij altijd rood :@ aan. Het meisje werd daar altijd verdrietig :( van en moest dan huilen (huil). Dan verstopte ze zichzelf altijd achter de computer (typing). De jongen vond dat altijd leuk (lol). Hij vond zijn zusje maar een nerd (nerd) en maar een heilig engeltje (A). Het zusje vond haar broer maar de duiver (duivel) en zag hem altijd al vampier(6) voor in haar dramen.


    Maar hij was in het echt dan ook een vampier(6), die het bloed van (kitty) opdronk, maar tegelijkertijd ook (bat) was, in ieder geval, het zusje belde(gsm) de vampier(6)-verdelger, die (doeg) zei tegen het vampier(6)broertje.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:35 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hondenkoekje schreef:
    (...)

    Maar hij was in het echt dan ook een vampier(6), die het bloed van (kitty) opdronk, maar tegelijkertijd ook (bat) was, in ieder geval, het zusje belde(gsm) de vampier(6)-verdelger, die (doeg) zei tegen het vampier(6)broertje.


    Het broertje werd boos en veranderde in een kat (cat). Het meisje keek met een wtf-face :O naar haar broertje/ Ze veranderde in een spion(cool) en begon achter de kat aan te rennen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op een dag werd ik wakker met (krul) haar en toen keek ik :| in de spiegel. Om het te verbergen besloot ik maar om een (bat) op te doen, maar toen ik vervolgens op de fiets stapte en naar school fietste, kwam ik (cop) tegen. Hij zei dat het verboden was om een (bat) te dragen en dat ik 'm af moest doen, maar ik zei dat dat niet kon omdat ik een (alien) ben, waardoor hij vervolgens zijn (finger) opstak. Ik gebaarde hem een (joehoe) en ging er al (headbang) vandoor.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Atiras schreef:
    (...)

    Het broertje werd boos en veranderde in een kat (cat). Het meisje keek met een wtf-face :O naar haar broertje/ Ze veranderde in een spion(cool) en begon achter de kat aan te rennen


    Die zei ''Miauw(cat)'', en rende weg voor dat de dansende banaan(banana) op straat hem tegen kon houden. Toen kwam hij in een circus waar hij meteen weg wegging omdat 'ie :O was voor (clown). Uiteindelijk stopte (cop) hem in een asiel.(nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hondenkoekje schreef:
    (...)

    Die zei ''Miauw(cat)'', en rende weg voor dat de dansende banaan(banana) op straat hem tegen kon houden. Toen kwam hij in een circus waar hij meteen weg wegging omdat 'ie :O was voor (clown). Uiteindelijk stopte (cop) hem in een asiel.(nerd)


    Maar de kat (cat) wist te ontsnappen en kreeg een boze politie (N) achter hem aan. Hij rende totdat hij moe werd:S. Hij verstopte zich in een hoekje en hield zich stil(zip)


    "Ignite, my love. Ignite."