• Sunny is gewoon zo uber schattig! <3


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    HAHA xd

    Dat is echt gaaf! Weet je ook welke soorten? (krul)

    Volgens mij ransuil. Er zat eens eentje pal voor m'n dakraam :'D Mooie oranje ogen, joh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jedi schreef:
    (...)
    Volgens mij ransuil. Er zat eens eentje pal voor m'n dakraam :'D Mooie oranje ogen, joh.

    Ahw die wil ik graag! Die hebben schattige roze veertjes <3


    Forever.

    Authors schreef:
    Wauw, dat vind ik echt cool! En jij bent ook een lief meisje, zo zie je er uit ;D

    Ik ben heel lief! Als ik slaap. (cat)


    Forever.

    Ik wil een sneeuwuil (cat) Of een Oehoe (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    we hebben elk jaar jonge bosuiltjes.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Jedi schreef:
    Ik wil een sneeuwuil (cat) Of een Oehoe (nerd)

    Sneeuwuil zijn echt heel gevaarlijk. Hoe tam ze ook zijn. Ik zou voor een Oehoe kiezen. En dan een Amerikaanse. Of de grootste ter wereld! De Europese Oehoe. Ik heb in levende lijfen jonge van die gezien en ze zien groeien. Iemand die ik ken heeft daar een jong van, en is echt super schattig!


    Forever.

    Waarom zijn sneeuwuilen gevaarlijk? Ze zijn supermooi omg.


    We accept the love we think we deserve.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Sneeuwuil zijn echt heel gevaarlijk. Hoe tam ze ook zijn. Ik zou voor een Oehoe kiezen. En dan een Amerikaanse. Of de grootste ter wereld! De Europese Oehoe. Ik heb in levende lijfen jonge van die gezien en ze zien groeien. Iemand die ik ken heeft daar een jong van, en is echt super schattig!

    Hm, en die ze bij Harry Potter gebruiken dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn vriendin heeft ook een uil.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jedi schreef:
    (...)
    Hm, en die ze bij Harry Potter gebruiken dan?

    Dat is echt een uitzondering. En door HP hebben heel veel mensen een Sneeuwuil genomen en vervolgens werden hun kinderen erdoor aangevallen. Armpjes, beentjes, ze werden er zo afgescheurd door de sneeuwuil. Ze zijn gewoon onbetrouwbaar. Op de hand zijn ze tam, maar als je ze neer zet en je rug toekeert om weg te lopen... BAM!


    Forever.

    Jedi schreef:
    (...)
    Hm, en die ze bij Harry Potter gebruiken dan?

    Hedwig is gewoon Pro
    maar dat is ook een Nederlandse uil 0o
    Boeiend he
    Cool trouwens een uil als huisdier :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dat is echt een uitzondering. En door HP hebben heel veel mensen een Sneeuwuil genomen en vervolgens werden hun kinderen erdoor aangevallen. Armpjes, beentjes, ze werden er zo afgescheurd door de sneeuwuil. Ze zijn gewoon onbetrouwbaar. Op de hand zijn ze tam, maar als je ze neer zet en je rug toekeert om weg te lopen... BAM!

    Ew, jakkes. Maar ik neem aan dat je uil niet constant in een kooi zit? :'D Hij's natuurlijk 't mooiste in de natuur en dan 't liefst in 't wild.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dat is echt een uitzondering. En door HP hebben heel veel mensen een Sneeuwuil genomen en vervolgens werden hun kinderen erdoor aangevallen. Armpjes, beentjes, ze werden er zo afgescheurd door de sneeuwuil. Ze zijn gewoon onbetrouwbaar. Op de hand zijn ze tam, maar als je ze neer zet en je rug toekeert om weg te lopen... BAM!

    Huh? Maar even een vraagje, hoe weet je dat? Heb je ooit een sneeuwuil gehad? - just asking hoor. Ik vind ze alleen echt mooi. x


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Huh? Maar even een vraagje, hoe weet je dat? Heb je ooit een sneeuwuil gehad? - just asking hoor. Ik vind ze alleen echt mooi. x


    De vader van een vriendin van mij is uilen expert. Gaat Europa rondt om uilen te bezoeken of in het wild op vide vast te leggen en weet er echt super veel over. En die heeft me dat verteld (:
    Ze zijn zeker heel mooi, en het liefst zou ik er ook één willen!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 20:04 ]


    Forever.

    Jedi schreef:
    (...)
    Ew, jakkes. Maar ik neem aan dat je uil niet constant in een kooi zit? :'D Hij's natuurlijk 't mooiste in de natuur en dan 't liefst in 't wild.

    Nee, dat klopt. Ik loop ermee, zet hem buiten op de stok waar hij ook kan fladderen enzo. En ik neem hem ook wel eens mee naar het Faunapark bij ons in de buurt en daar heeft hij een eigen boom waar hij in kan zitten enzo (:


    Forever.