• Sunny is gewoon zo uber schattig! <3


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Als je de officiele papieren van het dier hebt, dan is het volkomen legaal! (:


    Ah, oké. Maar laat je 'm dan ook in de omgeving vrij om hem gewoon rond te laten vliegen enzo & komt 'ie dan terug?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wat mooi ;o
    Normaal gezien ben ik bang van beesten met veren..maar dat is wel een prachtige uil ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Memphis schreef:
    (...)

    Ah, oké. Maar laat je 'm dan ook in de omgeving vrij om hem gewoon rond te laten vliegen enzo & komt 'ie dan terug?

    Nee, daar is hij niet op getrained. Maar we laten hem wel in de tuin aan een touw vliegen. Maar ik vind het ook leuk om gewoon met hem op de handschoen een beetje door het dorp te lopen (:


    Forever.

    Je bent wel schattig! ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is echt awesome!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Snuggly schreef:
    (...)
    Nee, daar is hij niet op getrained. Maar we laten hem wel in de tuin aan een touw vliegen. Maar ik vind het ook leuk om gewoon met hem op de handschoen een beetje door het dorp te lopen (:


    Ah, oké, leuk (: Maar dan heb ik nog één vraagje: een uil is toch een nachtdier, dus hoe kan het dan dat die van jou overdag wakker is?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Snuggly schreef:
    (...)
    Nee, daar is hij niet op getrained. Maar we laten hem wel in de tuin aan een touw vliegen. Maar ik vind het ook leuk om gewoon met hem op de handschoen een beetje door het dorp te lopen (:

    Kijken mensen je dan ook echt na, omdat je met een uil rondloopt? :'D

    En een hele mooie uil! :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    (...)
    Kijken mensen je dan ook echt na, omdat je met een uil rondloopt? :'D

    En een hele mooie uil! :3

    Ja héél erg. Maar ik ben het gewend omdat ik hem ook vaak mee neem naar het Faunapark om mensen hem te laten vast houden, en gewoon een beetje entertainment, haha!

    @Mephis De meeste tijd slaapt hij ook. Maar ik kan hem wel gewoon wakker maken ofzo, maar je kan geen hele dag met dat beesie rond gaan lopen, haha!

    En ook niet alle uilen zijn nachtdieren. Alleen degene met de zwarte ogen (:


    Forever.

    Defensive schreef:
    Is dat jouw uil? Wauw D:
    Cool!


    You're beautiful.

    Als het een nachtdier is, maakt die dan s' avonds die ongelofelijke herrie?


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Omfg, jij hebt een uil ;o Ik wil dat ook! -jaloers-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ja héél erg. Maar ik ben het gewend omdat ik hem ook vaak mee neem naar het Faunapark om mensen hem te laten vast houden, en gewoon een beetje entertainment, haha!

    @Mephis De meeste tijd slaapt hij ook. Maar ik kan hem wel gewoon wakker maken ofzo, maar je kan geen hele dag met dat beesie rond gaan lopen, haha!

    En ook niet alle uilen zijn nachtdieren. Alleen degene met de zwarte ogen (:


    Ah, oké (: Hmm, dan zijn sneeuwuilen dus geen nachtuilen. Zo'n eentje zou me echt gaaf lijken, maar die zullen vast duur zijn, haha (krul)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 16:26 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    omg dat is echt cool :o
    Ik zou er waarschijnlijk de hele tijd mee rond lopen in mijn dorp (nerd)


    As travars

    Dat zijn toch wilde dieren? Vreemd om een wild dier te houden.zelf zou ik dat niet doen maar als jij er blij mee bent dan is het goed.

    Vraag me af hoe je zo;n dier verzorg,zeker omdat het een nachtdier is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil ook een uil, die noem ik dan Hedwig =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...