• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    Apocalyptica schreef:
    (...)Volgens mij ligt dat omdat de meeste in de pubertijd komen. Zou dat niet kunnen?:D

    Ja, tegenwoordig beleeft iedereen z'n puberteit gewoon hier omdat ze hier al zo vroeg komen en dan zijn anderen er gewoon de dupe van.

    505 schreef:
    (...)
    Ja, tegenwoordig beleeft iedereen z'n puberteit gewoon hier omdat ze hier al zo vroeg komen en dan zijn anderen er gewoon de dupe van.
    Waren ze beter hier gestrand zoals in onze jeugdjaren. Hah nu klink ik zo oud. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Waren ze beter hier gestrand zoals in onze jeugdjaren. Hah nu klink ik zo oud. x')

    Ja, wij waren tenminste over onze puberteit heen en we openden niet om de haverklap topics over onze regels en gewicht. Maar oki, wij oude knollen moeten misschien inderdaad zwijgen. :'D

    505 schreef:
    (...)
    Ja, wij waren tenminste over onze puberteit heen en we openden niet om de haverklap topics over onze regels en gewicht. Maar oki, wij oude knollen moeten misschien inderdaad zwijgen. :'D
    Ergens mis ik soms het gebrek aan luxe zoals vroeger. Mensen zaagden minder en iedereen ging veel beter met elkaar om. Dat geruzie komt zo door het forum, want iedereen reageert zich daar af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ergens mis ik soms het gebrek aan luxe zoals vroeger. Mensen zaagden minder en iedereen ging veel beter met elkaar om. Dat geruzie komt zo door het forum, want iedereen reageert zich daar af.

    Ja, als je het zo bekijkt was het vroeger inderdaad beter. :')

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Geen flauw idee, maar sorry van net;3

    Ik vergeef jou!
    Haha, ik ook sorry. Want ik moet duidelijk wel wat fout gezegd hebben ;x

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:50 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ergens mis ik soms het gebrek aan luxe zoals vroeger. Mensen zaagden minder en iedereen ging veel beter met elkaar om. Dat geruzie komt zo door het forum, want iedereen reageert zich daar af.

    Er komen ook steeds meer mensjes op Quizlet vroeger toen ik er kwam was het volgens mij al knap om de 300 te halen nu zijn het er 547


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pyro schreef:
    Geen idee waar je het over hebt, ik heb nog niets gemerkt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Desilio schreef:
    (...)
    Er komen ook steeds meer mensjes op Quizlet vroeger toen ik er kwam was het volgens mij al knap om de 300 te halen nu zijn het er 547
    Er zijn idd meer users gekomen door de reclame en facebooklink. En ik vind het ook veel leuker zo, maar de mensen leefde toen wel meer in een eenheid vroeger. Er was altijd wel eens een ruzietje, maar veel minder dan nu. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Er zijn idd meer users gekomen door de reclame en facebooklink. En ik vind het ook veel leuker zo, maar de mensen leefde toen wel meer in een eenheid vroeger. Er was altijd wel eens een ruzietje, maar veel minder dan nu. :)

    En men zat niet voortdurend op elkaar te zeiken. Nu is er zelden nog iets goed. Bijna iedereen houdt hier alleen maar van zichzelf.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vergeef jou!
    Haha, ik ook sorry. Want ik moet duidelijk wel wat fout gezegd hebben ;x


    Hihihi, ik heb gewoon te veel stress, ik wil gewoon VAKANTIEEEEEE!*snik*


    You're beautiful.

    505 schreef:
    (...)
    En men zat niet voortdurend op elkaar te zeiken. Nu is er zelden nog iets goed. Bijna iedereen houdt hier alleen maar van zichzelf.
    Hah eigenlijk wel. En ik kom eigenlijk nogal krank dat iedereen hier altijd van alles meemaakt, maar dan ook echt wel te veel voor in één leven. x')
    Ik neem de meeste verhalen hier toch met een korreltje zout als ik eerlijk mag zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Hah eigenlijk wel. En ik kom eigenlijk nogal krank dat iedereen hier altijd van alles meemaakt, maar dan ook echt wel te veel voor in één leven. x')
    Ik neem de meeste verhalen hier toch met een korreltje zout als ik eerlijk mag zijn.

    Best, de helft is hier verzonnen of helemaal uit de context getrokken.

    505 schreef:
    (...)
    Best, de helft is hier verzonnen of helemaal uit de context getrokken.
    Waarschijnlijk. Ik ben er zelf bijna zeker van. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Hah eigenlijk wel. En ik kom eigenlijk nogal krank dat iedereen hier altijd van alles meemaakt, maar dan ook echt wel te veel voor in één leven. x')
    Ik neem de meeste verhalen hier toch met een korreltje zout als ik eerlijk mag zijn.

    ik neem sommige dingen ook met een korreltje zout.
    Maar soms komen er mensen op Q en dan denk je wat heb jij hier nou weer zoeken? :3 Ik ben in 1 jaar heel veel gekke mensen tegen gekomen die na 1 dag al geband waren :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor