• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    In het algemeen is er inderdaad iets mis. (cat)

    Desilio schreef:
    (...)
    Das waar.

    Mensjes op Quizlet kunnen we het niet gezellig houden plaats van Ruzie te hebben(cat).Ja ik weet het het is laat in de avond voor de kleintjes :Y).
    En de meeste staat te springen om vakantie (sommige hebben het al *snik*). Sommige hebben Toetsweek(cat). .

    En nu weer gezellig doen anders oen ik Kwak-Topic-die-ik-niet-kan-vinden.:Y)

    Ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat dat eendjestopic is hoor?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat dat eendjestopic is hoor?

    Een Topic met eenden die we lang lang lang heel lang lang -niet zoo lang gelelden hoor denk ik...... geopend hebben als er ruzie was :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    505 schreef:
    In het algemeen is er inderdaad iets mis. (cat)
    Ja beginnend met ons. Of dat zeggen sommige toch. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Owjah, dat we over eendjes gingen praten ;P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carolyn schreef:
    Owjah, dat we over eendjes gingen praten ;P

    Jep:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ja beginnend met ons. Of dat zeggen sommige toch. x')

    Niet te begrijpen eigenlijk. (krul)

    401 schreef:
    Nou, het is wel dat ik vorig jaar toen ik eigenlijk niet op Q kwam veel betere punten haalde op school, vrolijker was enzovoort.

    Sinds dat ik op Q zit geef ik niet meer zoveel om school als wat ik eerst deed, ik zoek niet altijd meer te leren, huiswerk maak ik slecht. En ik ben ook niet meer zo heel vrolijk meer, omdat ik me slechter in mijn vel voel.

    Ik kan Q niet de schuld geven, misschien wel een beetje omdat Q me nogal afleid als ik met school bezig ben. Maar toch vind ik Q heel belangrijk voor mezelf, het is een deel van mijn leven zeg maar. Ik heb hier geweldige mensen ontmoet, heb het schrijven opgevat en daar ben ik het allermeest blij mee.

    Ergens heb ik dit ook(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Desilio schreef:
    (...)
    Een Topic met eenden die we lang lang lang heel lang lang -niet zoo lang gelelden hoor denk ik...... geopend hebben als er ruzie was :')

    En dan praten we gewoon over koetjes en kalfjes? Of werkelijk alleen over eendjes? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chevalric schreef:
    (...)
    Ergens heb ik dit ook(cat)

    Misschien pubertijd (krul)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En dan praten we gewoon over koetjes en kalfjes? Of werkelijk alleen over eendjes? :p

    Volgens mij allen eenden en waar de ruzie is ofzo(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    505 schreef:
    (...)
    Niet te begrijpen eigenlijk. (krul)
    Idd. Ik vind jou wel normaal en leuk hoor. Screw die ene.(cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De mensen op Q veranderen!


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    De mensen op Q veranderen!
    Volgens mij komt dat omdat de meeste in de pubertijd komen. Zou dat niet kunnen?:D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En dan praten we gewoon over koetjes en kalfjes? Of werkelijk alleen over eendjes? :p


    Geen flauw idee, maar sorry van net;3


    You're beautiful.