• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    401 schreef:
    Nou, het is wel dat ik vorig jaar toen ik eigenlijk niet op Q kwam veel betere punten haalde op school, vrolijker was enzovoort.

    Maar sinds dat ik op Q zit geef ik niet meer zoveel om school als wat ik eerst deed, ik zoek niet altijd meer te leren, huiswerk maak ik slecht. En ik ben ook niet meer zo heel vrolijk meer, omdat ik me slechter in mijn vel voel.

    Ik kan Q niet de schuld geven, misschien wel een beetje omdat Q me nogal afleid als ik met school bezig ben. Maar toch vind ik Q heel belangrijk voor mezelf, het is een deel van mijn leven zeg maar. Ik heb hier geweldige mensen ontmoet, heb het schrijven opgevat en daar ben ik het allermeest blij mee.


    Dat bedoel ik nou.


    You're beautiful.

    Bedoel je misschien dat mensen afstandelijker zijn or something? (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Ik ben 13 schat, dan word ik wel heel snel volwassene(cat)


    Dan zou het best wel eens kunnen dat het niet aan Q ligt dat je meer problemen krijgt, maar gewoon aan wat men puberteit noemt?

    401 schreef:
    Nou, het is wel dat ik vorig jaar toen ik eigenlijk niet op Q kwam veel betere punten haalde op school, vrolijker was enzovoort.

    Sinds dat ik op Q zit geef ik niet meer zoveel om school als wat ik eerst deed, ik zoek niet altijd meer te leren, huiswerk maak ik slecht. En ik ben ook niet meer zo heel vrolijk meer, omdat ik me slechter in mijn vel voel.

    Ik kan Q niet de schuld geven, misschien wel een beetje omdat Q me nogal afleid als ik met school bezig ben. Maar toch vind ik Q heel belangrijk voor mezelf, het is een deel van mijn leven zeg maar. Ik heb hier geweldige mensen ontmoet, heb het schrijven opgevat en daar ben ik het allermeest blij mee.


    Ohh zo, ja, dat snap ik wel.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Ik wordt het een beetje beu dat iedereen op iedereen begint te vitten, niemand kan precies nog tegen iets. Als de één een mening geeft wordt die afgebroken, er zijn constant discussies en ruzies. Ik weet niet wat er scheelt, maar voor mij is op dit moment het aangename aan Q en het forum wat verdwenen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Incubus schreef:
    (...)

    Dan zou het best wel eens kunnen dat het niet aan Q ligt dat je meer
    problemen krijgt, maar gewoon aan wat men puberteit noemt?


    Kan, misschien moet ik niet zo zeuren, sorry.


    You're beautiful.

    Ik zit er veel achter maar ik krijg niet ruzië ofzo en op school gaat het gewoon goed en ik maak mijn huiswerk gewoon:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tranquillity schreef:
    Ik wordt het een beetje beu dat iedereen op iedereen begint te vitten, niemand kan precies nog tegen iets. Als de één een mening geeft wordt die afgebroken, er zijn constant discussies en ruzies. Ik weet niet wat er scheelt, maar voor mij is op dit moment het aangename aan Q en het forum wat verdwenen.


    Mmm, maar wij heben geen ruzie.


    You're beautiful.

    Geen idee, maar ik ben geen muur om mezelf gaan bouwen sinds ik hier zit. Mijn problemen zijn juist allemaal opgelost en ik ben de afgelopen 4 jaar veel gelukkiger geworden, dan dat ik was op de dag dat ik me in heb geschreven.
    Wel vind ik dat de sfeer op het forum idd veranderd is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Kan, misschien moet ik niet zo zeuren, sorry.


    Ik vind niet dat je zeurt hoor, maar ik heb zelf ook gemerkt dat ik rond die leeftijd wat meer problemen kreeg... en toen zat ik nog niet op Q, dus daar kan het bij mij niet aan liggen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:08 ]

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Mmm, maar wij heben geen ruzie.

    Wie bedoel je met 'wij'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hm, ik voel me meer afgesloten van anderen omdat verder niemand weet dat ik bijna de hele dag op deze site zit...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wie bedoel je met 'wij'


    De 'wij' die jij bedoeld.


    You're beautiful.

    Lovelyxxx schreef:
    Het valt me op dat er tegenwoordig meer 'zeur-topics' zijn en dat mensen vaker ruzie hebben. Maar wat jij bedoeld snap ik niet helemaal.


    the world is filled with people that we dont understand

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wie bedoel je met 'wij'


    Ik denk dat ze bedoeld dat er in dit topic geen ruzie is (correct me if I'm wrong)...