• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Nou ik wel..ieder mens is anders hé

    Sorry hoor, nu ga ik wel, wat jij noemt, bekvechten.
    Maar als je al niet meer mag reageren op een ander, dan kan je ook tegen niet veel. Ik heb niets misdaan, dus ik blijf verder maar uit dit topic


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Sorry hoor, nu ga ik wel, wat jij noemt, bekvechten.
    Maar als je al niet meer mag reageren op een ander, dan kan je ook tegen niet veel. Ik heb niets misdaan, dus ik blijf verder maar uit dit topic


    Fijne dag nog(doeg)


    You're beautiful.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Sorry hoor, nu ga ik wel, wat jij noemt, bekvechten.
    Maar als je al niet meer mag reageren op een ander, dan kan je ook tegen niet veel. Ik heb niets misdaan, dus ik blijf verder maar uit dit topic


    + Ik weet niet waarom je opeens zo doet en je weet dondersgoed wat ik bedoel en dat het niet de bedoeling is om je weg te jagen.


    You're beautiful.

    Vrolijke, vrolijke vrie-hiendjes 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Vrolijke, vrolijke vrie-hiendjes 8D


    Wij zijn heel vrolijk:"D


    You're beautiful.

    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    don't lose your fight, kid.

    Eenden topic :Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    Eenden topic :Y)?

    Nah dan hebben we niets over voor als het écht erg wordt :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    Daar heb je gelijk in,


    You're beautiful.

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Delirious schreef:
    (...)
    Nah dan hebben we niets over voor als het écht erg wordt :Y)

    Das waar.

    Mensjes op Quizlet kunnen we het niet gezellig houden plaats van Ruzie te hebben(cat).Ja ik weet het het is laat in de avond voor de kleintjes :Y).
    En de meeste staat te springen om vakantie (sommige hebben het al *snik*). Sommige hebben Toetsweek(cat). .

    En nu weer gezellig doen anders oen ik Kwak-Topic-die-ik-niet-kan-vinden.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rooftops schreef:
    Het enige dat mij opvalt is dat niemand meer normaal met elkaar kan omgaan. Er is maar een laag percentage qua respect te vinden.


    Dat vind ik ook buiten Q,maar je hebt wel gelijk. Zeker als ik vergelijk hoe het vroeger was toen ik hier mee begon.