• Sluiten maar, baby.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:47 ]


    You're beautiful.

    Incubus schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze bedoeld dat er in dit topic geen ruzie is (correct me if I'm wrong)...

    Ja, maar ze zegt de wij die ik bedoel. Maar die vat ik niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Incubus schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je zeurt hoor, maar ik heb zelf ook gemerkt dat ik rond die leeftijd wat meer problemen kreeg... en toen zat ik nog niet op Q, dus daar kan het bij mij niet aan liggen.


    Jaah?, iedereen is anders.


    You're beautiful.

    Het enige verschil is dat mensen nu om het kleinste conflict een topic gaan maken terwijl ze dat vroeger gewoon niet op internet plaatsten :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, maar ze zegt de wij die ik bedoel. Maar die vat ik niet :')


    Je zegt dat je geen ruzies wilt of in discussie wilt gaan, maar je begint er zelf 1?


    You're beautiful.

    Haha, daar heb ik nou helemaal geen last van. Mijn leven was al een soapserie voordat ik op Q kwam, en dat is het nu nog steeds :') Het ene drama na het andere...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pompeo schreef:
    Ik vind Q juist heel leuk omdat ze je helpen met de problemen.
    Ja, maar jij hebt de laatste maand echt al te veel nieuwe accounts aangemaakt en je zet je steeds op inactief. Dat begrijp ik toch niet.:X

    Ik blijf gewoon op mijn accountje. Niemand kent me hier toch denk ik, dus waarom veranderen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Je zegt dat je geen ruzies wilt of in discussie wilt gaan, maar je begint er zelf 1?

    Hoezo begin ik er één dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Serieus, stop met dat gebekvecht.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:16 ]


    <3

    nu je het zegt...
    er zijn soms te veel depri topic's ik heb al een redelijk tijdje niks leuks gelezen. het valt me wel op dat er op verschillende topcic's gemeen wordt geregeerd en dat er snel ruzie is..

    en ik vind het opvallen want ik ben een half jaar afwezig geweest op Q


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Pyro schreef:
    Geen idee waar je het over hebt, ik heb nog niets gemerkt.


    None but ourselves can free our minds.

    Pyro schreef:
    Geen idee waar je het over hebt, ik heb nog niets gemerkt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hoezo begin ik er één dan?


    Kijk wat een mooi voorbeeld! Dat zijn één van die dingen die ik bedoel! Bekvechten voor geen rede!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:32 ]


    You're beautiful.

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Kijk wat een mooi voorbeeld! Dat zijn één van die dingen die ik bedoel! Bekvechten voor geen rede!

    Ik vraag jou gewoon waarom je zegt dat ik een discussie begin? Dat noem ik geen bekvechten..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De 'nieuwe start' is er nu wel een beetje vanaf....

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vraag jou gewoon waarom je zegt dat ik een discussie begin? Dat noem ik geen bekvechten..


    Nou ik wel..ieder mens is anders hé


    You're beautiful.