• De stelling van vandaag luidt:
    Als je met iemand trouwt, moet je je leven lang bij diegene blijven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Njaa..Tis de bedoeling dat je diegene wel trouw blijft, dats trouwen. Maar als het echt niet meer gaat, ik bedoel; je word ouder en dat soort zaken, vind ik dat je heus wel mag scheiden. Het heeft geen zin om je hele leven lang ongelukkig te blijven met die persoon.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:47 ]


    Feelings change, Memories don't.

    Ik vind van niet. Een persoon kan op een bepaald moment in het leven bij je passen maar je kunt beide veranderen waardoor je niet meer bij elkaar past. Ik vind niet zo dat het is dat als je echt niet meer bij elkaar past dat je dan bij elkaar zou moeten blijven. Want daar ga je beiden kapot aan. En een ander kan ook iets doen als vreemdgaan. Dan kan ik wel begrijpen dat je niet meer bij diegene zou willen blijven.

    Oneens, wat als je man een moordenaar of zo is, dan zou ik niet langer
    met hem getrouwd willen zijn;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Matthew schreef:
    Annickje, deze heb ik ook al eens ingevoerd in andere woorden, lol.

    Anyway, vind ik niet. Straks ben je ongelukkig met die persoon. Moet je nog vet lang met die persoon blijven. Nee dankje.


    Food.

    Oneens, straks ben je heel je leven lang ongelukkig door die ene beslissing. Mensen veranderen, het kan zijn dat je toch niet zo goed bij je partner past als je dacht.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Embrace schreef:
    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Embrace schreef:
    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, want dat heb je beloofd. Natuurlijk als je partner je mishandelt, trap je het best zo snel mogelijk af. Maar over het algemeen is dat net het doel van trouwens, ik zou willen dat mensen een beetje beter hun best deden wat betreft trouw in een huwelijk. Ze geven het snel op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat is wel de bedoeling van trouwen volgens mij. Maar als het echt niet meer gaat hoeft het niet.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ja, ik ben er helemaal mee eens.
    Mensen trouwen veel te vroeg en veel te vroeg kinderen. Met als gevolg kinderen met gescheiden ouders. Mensen moeten eerst nadenken voordat ze trouwen.


    Just be yourself

    Oneens. Ookal trouw je om elkaar trouw te blijven, als je na 20 jaar niet meer van elkaar houdt moet je weg bij diegene kunnen, anders gebeuren er dingen die niemand wilt -ervaring-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Defensive schreef:
    Oneens. Soms gaat een relatie echt niet meer of is de ene partner niet goed voor de andere, en dan is het veel verstandiger om uit elkaar te gaan dan de sprookjesschijn op te houden. Maar er moet wel moeite worden gedaan om de relatie te behouden, vind ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is wat trouwen zegt maar sommige mensen zijn elkaar toch sneller zat.
    Ik zou het niet weten, ben nog nooit verliefd geweest en denk nog niet aan trouwen.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ja, natuurlijk. Trouwen is iets dat je je bindt samen met iemand van wie je houdt, met wie je voor de rest van je leven samen wil zijn.
    Helaas is gebleken dat in de praktijk het er een stuk anders aan toe gaat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?