• Iknoow dat jullie er mee doodgegooit worden , maar het moet er echt even uit D:

    Ik kan nu wel mijn halve leven opgaan schrijven, maar daar voel ik eigelijk vrij weinig voor. Dus.

    Het zit zeg maar zo; Ik ben zo'n type dat heel makkelijk te pesten is. Nu ik daar eindelijk vanaf ben , en een grote vriendengroep heb, moet ik van mijn huidige school af. Helemaal :Y). NOT. Ik moet dus weer helemaal van voren beginnen , en ik kan dat idee jaagt me al het halve jaar de stuipen op het lijf. Maar dat is niet eens het ergste.

    Mijn vader doet echt extreem neerbuigend naar me. Ik kan volgens mij in zijn ogen niks meer goed doen ofzo. Ik ben dus al hartstikke onzeker vanwege school enzo , en dan komt hij ook nog aanzetten D:
    Het gaat echt iedere dag opnieuw. ' Nee , alleen jij bent grappig. Van jou maken ze flippo's. Jij bent fijn uit de cakevorm gevallen.' en dat doet gewoon fucking veel pijn. Ik ben blijkbaar niet eens goed genoeg voor mijn eigen vader.

    Sorry dat ik jullie er mee lastig val , maar het moest er echt even uit.


    edit : en dan staat er ook nog een typfout in de titel T_T

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:53 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aaaaawh. - hug -
    Dat is echt kut.
    Maar waarom moet je van je school af?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aahw Amber ): -hugs-
    Niks van anderen aantrekken want jij bent gewoon Awesome (: En de rest die kut tegen je doen mag je gewoon een schop verkopen,. netzoals die trutte op de fiets (: En je moet niet aan jezelf twijfelen want zoals ik al heb gezegd jij bent gewoon Awesome, Cute hyper :3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:52 ]


    Only those who listen can hear

    Je mag geen 2 keer achter elkaar ( 1e blijven zitten , nu weer in de 2e , dat mag dus niet ) blijven zitten. Het is gewoon te hoog voor me , dus nu moet ik helemaal terug naar vmbo-tl , terwijl ik nu alles op vwo niveau doe.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Die mensjes die jou zo ongeveer uit begonnen te schelden, hielpen zeker ook niet mee -__-
    I swear, jij bent hartstikke aardig, en als ze jou willen pesten, krijgen ze met mij en Kimberlee te maken, aangezien de mensen op die school een stel k*tkinderen zijn, en mij ook hebben gepest, en dat soms nog steeds doen. Mensen die jou pesten, zijn jou niet waard, ze zijn jaloers op jou, en laten dat ook nog eens openlijk zien, door jou te pesten, stelletje losers.

    En over je vader: heb je hier al met hem over gepraat? En natuurlijk ben je goed genoeg voor hem, waarschijnlijk heeft hij nog niet eens door dat jij hier mee zit, probeer er eens over te praten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carolyn schreef:
    Die mensjes die jou zo ongeveer uit begonnen te schelden, hielpen zeker ook niet mee -__-
    I swear, jij bent hartstikke aardig, en als ze jou willen pesten, krijgen ze met mij en Kimberlee te maken, aangezien de mensen op die school een stel k*tkinderen zijn, en mij ook hebben gepest, en dat soms nog steeds doen. Mensen die jou pesten, zijn jou niet waard, ze zijn jaloers op jou, en laten dat ook nog eens openlijk zien, door jou te pesten, stelletje losers.

    En over je vader: heb je hier al met hem over gepraat? En natuurlijk ben je goed genoeg voor hem, waarschijnlijk heeft hij nog niet eens door dat jij hier mee zit, probeer er eens over te praten.



    Puh , praten ? Al doe ik het met fucking rooksignalen , er dringt niks door in zijn kop. Echt niks. Ik probeerde met hem te praten en het antwoord was :

    TALK TO MY FUCKING ASS

    Love you too dad. Sirieus , steek me dan gewoon met een mes ofzo. Ik wil het ook best zelf doen hoor
    :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aahw, meisje toch! Probeer niet naar je vader te luisteren, als hiij zo tgen je doet, verdient hij je niet.


    Olive

    Ik begrijp wat je bedoeld. Niet dat het bij mij zo erg is, maar ik heb een beetje een minderwaardigheidscomplex gekregen door mijn ouders. Vooral door mijn stiefvader. Ik weet dat hij van mij houdt, maar ik ben gewoon iemand die nogal onhandig is en niet veel talenten heeft. Daarom ben ik nogal vaak de dupe thuis of op school. Niet dat ik gepest word, er zijn een aantal leerlingen die het slechter hebben, maar ik sta zeker niet hoog in de voedselketen op school.

    In ieder geval. Veel familie leden doen tegen mij ook erg neerbuigend. Volgens de een ben ik een rare gothic (blijkbaar ben je een gothic als je rood haar, een roze t-shirt en een zwarte broek aan hebt) en volgens de ander ben ik saai en kraam ik onzin uit.
    Maar ik weet wel dat bijvoorbeeld mijn stiefvader van me houd. Alleen krijg ik soms nare opmerkingen van hem. Maar hij heeft de gewoonten mensen nogal snel af te kraken. Denk je dat je vader wel gewoon van je houdt, ook al doet hij neerbuigend tegen je?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ahh dat is echt zó kutt. Echt medelijden met je joh. Ik duim echt voor je dat het op je nieuwe school goed gaat. Ik duim voor je! ;o


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    In naam van tante Truus,.. jeweetzelfwiedenkik. . . lieve meid, ook al ben ik het "zusje" van. . . . JIJ !!!!. . jij is geweldig.
    1 van jou. . . is 1. . . alleen wel een hele speciale.
    JIJ is JIJ. . . en ik is ik. . . en ik vind jij mooi zoals je bent (H)

    Dikke kus en knuf van tante Truus xx
    Dit is dus niet LostInPain


    Only those who listen can hear

    Persefoneia schreef:
    Ik begrijp wat je bedoeld. Niet dat het bij mij zo erg is, maar ik heb een beetje een minderwaardigheidscomplex gekregen door mijn ouders. Vooral door mijn stiefvader. Ik weet dat hij van mij houdt, maar ik ben gewoon iemand die nogal onhandig is en niet veel talenten heeft. Daarom ben ik nogal vaak de dupe thuis of op school. Niet dat ik gepest word, er zijn een aantal leerlingen die het slechter hebben, maar ik sta zeker niet hoog in de voedselketen op school.

    In ieder geval. Veel familie leden doen tegen mij ook erg neerbuigend. Volgens de een ben ik een rare gothic (blijkbaar ben je een gothic als je rood haar, een roze t-shirt en een zwarte broek aan hebt) en volgens de ander ben ik saai en kraam ik onzin uit.
    Maar ik weet wel dat bijvoorbeeld mijn stiefvader van me houd. Alleen krijg ik soms nare opmerkingen van hem. Maar hij heeft de gewoonten mensen nogal snel af te kraken. Denk je dat je vader wel gewoon van je houdt, ook al doet hij neerbuigend tegen je?


    Niet echt. Ik krijg echt het idee dat ik de hond hier thuis ben. Oh , en ik ken het. Ik ben blijkbaar ook gothic en sinds wanneer hebben die geruite shirts & paarse broeken...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Misschien moet je er eens met je vader over praten? Waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij zo doet, of anders is hij teleurgesteld in zichzelf omdat jij twee keer moet blijven zitten. Ik weet niet, ik zeg maar iets, maar je zou er alleszins voorzichtig naar kunnen peilen, of misschien aan je moeder vragen waarom hij zo doet? En anders zou ik zeggen: trek je er zo weinig mogelijk van aan. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Misschien moet je er eens met je vader over praten? Waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij zo doet, of anders is hij teleurgesteld in zichzelf omdat jij twee keer moet blijven zitten. Ik weet niet, ik zeg maar iets, maar je zou er alleszins voorzichtig naar kunnen peilen, of misschien aan je moeder vragen waarom hij zo doet? En anders zou ik zeggen: trek je er zo weinig mogelijk van aan. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.


    Rooksignalen dringen niet eens door. Het is echt onmogelijk een goed gesprek met hem te voeren , tenzij hij bezopen is.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)

    Rooksignalen dringen niet eens door. Het is echt onmogelijk een goed gesprek met hem te voeren , tenzij hij bezopen is.

    Als hij echt zo erg is is hij het niet waard dat jij je zoveel zorgen maakt over dingen die hij zegt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Als hij echt zo erg is is hij het niet waard dat jij je zoveel zorgen maakt over dingen die hij zegt.


    I wish I could. Ik kan zoiets niet. Dat doet me veel te veel , omdat het al veel te vaak is gebeurd.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)

    I wish I could. Ik kan zoiets niet. Dat doet me veel te veel , omdat het al veel te vaak is gebeurd.

    Dat begrijp ik ook wel. Heb je er al met iemand uit je omgeving over gepraat?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.