• Iknoow dat jullie er mee doodgegooit worden , maar het moet er echt even uit D:

    Ik kan nu wel mijn halve leven opgaan schrijven, maar daar voel ik eigelijk vrij weinig voor. Dus.

    Het zit zeg maar zo; Ik ben zo'n type dat heel makkelijk te pesten is. Nu ik daar eindelijk vanaf ben , en een grote vriendengroep heb, moet ik van mijn huidige school af. Helemaal :Y). NOT. Ik moet dus weer helemaal van voren beginnen , en ik kan dat idee jaagt me al het halve jaar de stuipen op het lijf. Maar dat is niet eens het ergste.

    Mijn vader doet echt extreem neerbuigend naar me. Ik kan volgens mij in zijn ogen niks meer goed doen ofzo. Ik ben dus al hartstikke onzeker vanwege school enzo , en dan komt hij ook nog aanzetten D:
    Het gaat echt iedere dag opnieuw. ' Nee , alleen jij bent grappig. Van jou maken ze flippo's. Jij bent fijn uit de cakevorm gevallen.' en dat doet gewoon fucking veel pijn. Ik ben blijkbaar niet eens goed genoeg voor mijn eigen vader.

    Sorry dat ik jullie er mee lastig val , maar het moest er echt even uit.


    edit : en dan staat er ook nog een typfout in de titel T_T

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:53 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aaaaawh. - hug -
    Dat is echt kut.
    Maar waarom moet je van je school af?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aahw Amber ): -hugs-
    Niks van anderen aantrekken want jij bent gewoon Awesome (: En de rest die kut tegen je doen mag je gewoon een schop verkopen,. netzoals die trutte op de fiets (: En je moet niet aan jezelf twijfelen want zoals ik al heb gezegd jij bent gewoon Awesome, Cute hyper :3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:52 ]


    Only those who listen can hear