• De stelling van vandaag luidt:
    Als je met iemand trouwt, moet je je leven lang bij diegene blijven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Dat is natuurlijk wel de bedoeling, maar uiteindelijk zal het niet altijd lukken. Stel nou dat je partner vreemdgaat, moet je dan nog steeds bij hem/haar blijven omdat je ooit getrouwd bent?
    Je moet zoveel mogelijk proberen om de relatie te redden, maar soms lukt dat gewoon écht niet meer, en dan kun je je beter laten scheiden dan dat je aan de drank gaat om de elende te vergeten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Embrace schreef:
    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, als je niet meer van iemand gaat houden dan kan je daar niks aan doen, dan vind ik niet dat je voor eeuwig bij elkaar moet blijven want daar worden jullie beide niet blijer van..

    nee, het moét niet, maar als je trouwt lijkt me dat wel de bedoeling


    ask her if she wants to stay a while

    Nee, een vriendin van me werd geslagen door haar vader en nu is haar moeder van hem gescheiden en wordt ze niet meer geslagen dus ja ik vind dat scheiden mag.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Embrace schreef:
    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:


    I´m nothing special.

    Dat is de bedoeling van het huwelijk ja. In de praktijk ligt dat helaas wel wat anders. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou nee.
    Stel je voor, je denkt dat je de perfecte partner hebt gevonden, maar dan kom je een paar jaar later iemand tegen waarbij je je veel prettiger voelt...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahhaahahahaahah.
    Nee

    Daar kunnen 13-jarigen zeker op antwoorden. Zucht --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eens


    Firm believer of all that is magic

    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uhm, nee. Al zou ik 80 jaar getrouwd zijn, zodra mijn man vreemd gaat of een of andere pedo blijkt te zijn ga ik mooi weg.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:17 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is de bedoeling van een huwelijk, maar tegenwoordig is de kans groot dat je niet altijd bij elkaar blijft. Maargoed, dat zie je dan op een gegeven moment vanzelf wel, als je er maar positief en ervan verzekerd ingaat en het wel je intentie is om samen te blijven (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Embrace schreef:
    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:


    Jus drein jus daun