• De stelling van vandaag luidt:
    Als je met iemand trouwt, moet je je leven lang bij diegene blijven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Embrace schreef:

    Jaa.
    Ik vind trouwen een serieus iets. Een bewijs dat je voor altijd trouw aan elkaar zou blijven en voor altijd bij elkaar wil blijven. Als je niet gelukkig met die gene bent zou je er ook niet mee trouwen. (:




    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.




    Je moet goed nadenken voor je trouwt, maar eens je het hebt gedaan, is het wel de bedoeling dat het huwelijk slaagt. Volgens mij trouwen mensen te snel. Ze denken niet na en trouwen als ze nog maar in het verliefd-gedeelte zitten en nog niet in het houden-van-gedeelte. Als dan je huwelijk slaagt, heb je puur toeval geluk gehad... Trouwens; als je vandaag van elkaar houdt, hou je toch binnen 10 jaar ook nog van elkaar? Waarom dan al de eerste dag -bij wijze van spreken- trouwen?

    Just my opinion...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Pemberley schreef:
    ik vind wel dat je tot het uiterste moet gaan om samen te blijven, en dat koppels van tegenwoordig veel te snel uit elkaar gaan. Maar als het echt niet meer lukt, nja, dan lukt het niet meer


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik geloof nit in het huwelijk, vroeg of laat wordt het toch verpest.


    Olive

    Agree and disagree. Als er veel ruzie is in je huwelijk. en de twee personen allebei ongelukkig zijn, is een scheiding soms het beste.
    Maar ergens vind ik ook, dat wanneer je trouwt, en je kinderen hebt, je kids eronder lijden, als de ouders gaan scheiden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gaat men daar niet vanuit als je trouwt? Met al die woorden in de kerk?

    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou liever 'eens' zeggen. Maar het gaat niet altijd. Maar men moet wel goed nadenken voor men trouwt.. Niet dat ze na een paar maanden (of paar jaar) weer gescheiden zijn! (Alle moeite voor de bruiloft voor nix ook hé.)

    Ik vind wel dat je heel je leven bij die moet blijven dan.. Maar stel dat je partner uhh alcoholverslaafd wordt of jou begint te mishandelen en dat soort toestanden.. Dan zet je jezelf beter in de eerste plaats en ga je gwn weg.

    Als je trouwt, is het wel de bedoeling dat je elkaar trouw blijft dus. Eens. Maar oneens wnr het fout loopt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Chevalric schreef:
    Ghehe, dat zou mooi zijn..
    Maar nee, bij elkaar blijven terwijl je niet eens een fatsoenlijk woord tegen elkaar kunt zeggen is ook niets.


    We accept the love we think we deserve.

    Relapse schreef:
    Ja, want dat is de hele bedoeling van het trouwen.
    Je blijft trouw aan elkaar, no matter what.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    C18 schreef:
    Ja, dat staat toch in die geloften die je aan mekaar aflegt (krul).
    Of het in de praktijk gebeurt is een ander verhaal.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Matthew schreef:
    Annickje, deze heb ik ook al eens ingevoerd in andere woorden, lol.

    Anyway, vind ik niet. Straks ben je ongelukkig met die persoon. Moet je nog vet lang met die persoon blijven. Nee dankje.

    Chevalric schreef:
    Ghehe, dat zou mooi zijn..
    Maar nee, bij elkaar blijven terwijl je niet eens een fatsoenlijk woord tegen elkaar kunt zeggen is ook niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens,als je niet meer van die genen houd is dat onmogelijk. Het is mooi maar onrealistisch.
    Ik kan heel wat redenen bedanken waarom je wilt scheiden. Ik bedoel als je man/vrouwe een moordenaar blijkt te zijn zou ik er toch niet bij blijven.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 10:59 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall