• Dit is iets waar ik nu al mee zit: vandaag zag ik een gevecht op school. Normaal gesproken lach je je te pletter om zulke dingen, maar dit zag er alles behalve leuk uit. Twee lange jongens sloegen zó hard en zó snel op elkaar in. Het zit me helemaal dwars. Sterker nog, voor dat ik de moed bij elkaar had om er tussen te gaan staan - er stonden zo'n 30 man te kijken - was de één de ander aan het wurgen en kwamen er twee leraren aan gestormd die met moeite de twee uit elkaar moesten trekken. Een gevecht kan ik wel tegen, alleen was dit té heftig. Ik ben daar zelf geweest, daar als één van die mensen die heeft gevochten, lang geleden, en het doet me pijn want die keer dat ze mij in elkaar sloegen hadden ze net zo goed de intentie me te vermoorden. Ik heb ze niet zover laten komen, gelukkig. Alleen als dit gebeurt doet dat erg pijn, en mijn moeder lachte me verdomme uit toen ik dat vertelde. Dus, vandaar dat ik er een topic over schreef. Ik moest het even kwijt.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:28 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    BePretending schreef:
    srry ik ben het best met DIRK eens ik vind ook dat je een klein beetje overdrijft eerste klas mensjes vermoorden echt geen andere mensjes hoor :X


    Ach mens, je weet van niks. Je hebben dat godsamme écht geprobeerd en ik heb er ongelofelijk veel last van. Heb een beetje respect en lul niet.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    fucking oké:D


    Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ach mens, je weet van niks. Je hebben dat godsamme écht geprobeerd en ik heb er ongelofelijk veel last van. Heb een beetje respect en lul niet.

    *grrrrrrrr* (cat)


    Shoganai i ne~

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ach mens, je weet van niks. Je hebben dat godsamme écht geprobeerd en ik heb er ongelofelijk veel last van. Heb een beetje respect en lul niet.

    En dan heb jij het over respect? Leer jij eerst maar eens normaal op mensen met een andere mening te reageren.


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Echt hè. :')


    Met alle respect, laat me met rust oké? Ik heb echt heel veel last van het feit dat ze me écht wouden vermoorden. Zulke dingen kunnen gebeuren. Ik zit er echt mee in de knoop dus zeik er niet over.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    DIRK schreef:
    (...)
    En dan heb jij het over respect? Leer jij eerst maar eens normaal op mensen met een andere mening te reageren.


    Ga toch weg hier. Ik heb meer respect dan je denkt. Ik vloek, nou en? Jij moet respect hebben voor iets waar ik last van heb. Heb je dat niet? Heb je er niks aan? Nou laat me dan met rust.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.