• Dit is iets waar ik nu al mee zit: vandaag zag ik een gevecht op school. Normaal gesproken lach je je te pletter om zulke dingen, maar dit zag er alles behalve leuk uit. Twee lange jongens sloegen zó hard en zó snel op elkaar in. Het zit me helemaal dwars. Sterker nog, voor dat ik de moed bij elkaar had om er tussen te gaan staan - er stonden zo'n 30 man te kijken - was de één de ander aan het wurgen en kwamen er twee leraren aan gestormd die met moeite de twee uit elkaar moesten trekken. Een gevecht kan ik wel tegen, alleen was dit té heftig. Ik ben daar zelf geweest, daar als één van die mensen die heeft gevochten, lang geleden, en het doet me pijn want die keer dat ze mij in elkaar sloegen hadden ze net zo goed de intentie me te vermoorden. Ik heb ze niet zover laten komen, gelukkig. Alleen als dit gebeurt doet dat erg pijn, en mijn moeder lachte me verdomme uit toen ik dat vertelde. Dus, vandaar dat ik er een topic over schreef. Ik moest het even kwijt.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:28 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    DIRK schreef:
    (...)
    Ahem, nu moet je je niet verheven gaan voelen? :'D Zeker wel dat ik dat heb meegemaakt, en hard ook. Jij kent mij helemaal niet, dus ga geen conclusies lopen trekken.? :')

    Maar ik geloof nou eenmaal niet dat kinderen van 14/15 jaar elkaar zomaar vermoorden in een school. -__-' That's all.


    Ze wouden mij ook vermoorden toen ik in de eerste zat. En hard, ja. Point proven, dear.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Stray schreef:
    Niks raars, het is toch ook wel heftig om zoiets te zien. Goed dat je tenminste je hart lucht (: En dat je er niet tussen ging staan is niets ergs aan, dat wordt ook niet van je verwacht


    Ik verwachtte het van mezelf. Maar ach, ik moet daar ook niet aan beginnen. Levert enkel problemen op. Nog een schorsing kan ik niet gebruiken, en nog langer moeten nablijven ook niet.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ze wouden mij ook vermoorden toen ik in de eerste zat. En hard, ja. Point proven, dear.

    Ik denk, dat je een beetje overdrijft, dear.


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Ik denk, dat je een beetje overdrijft, dear.


    Ja? Denk je dat? Fuck you too.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja? Denk je dat? Fuck you too.

    Oeioei, op je teentjes getrapt meid? :'D


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Oeioei, op je teentjes getrapt meid? :'D


    Nee, ik heb gewoon scheid. Ik vloek sowieso veel. En als je het nog niet door had, ik ben gewoon overstuur omdat ik vandaag herdenking had, en als je dan nog als een arrogant kreng gaat lopen zeiken ben je verkeerd.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee, ik heb gewoon scheid. Ik vloek sowieso veel. En als je het nog niet door had, ik ben gewoon overstuur omdat ik vandaag herdenking had, en als je dan nog als een arrogant kreng gaat lopen zeiken ben je verkeerd.

    Scheid = schijt, meid. En jij bent degene die zich meteen aangevallen voelt en begint met vloeken en schelden. Nee dan ben je niet laag.


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Scheid = schijt, meid. En jij bent degene die zich meteen aangevallen voelt en begint met vloeken en schelden. Nee dan ben je niet laag.


    Ik vloek sowieso, wat boeit het? Ik voel me inderdaad aangevallen. Dus? Moet ik me nu dom voelen? Wat wil je nou van me?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik vloek sowieso, wat boeit het? Ik voel me inderdaad aangevallen. Dus? Moet ik me nu dom voelen? Wat wil je nou van me?

    Nah hier kan ik niet veel mee. Whatever.


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Nah hier kan ik niet veel mee. Whatever.


    Ik wel dan? Een beetje zeggen dat ik overdrijf, en dat zeggen dat je er niks mee kan. Doe toch normaal.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik wel dan? Een beetje zeggen dat ik overdrijf, en dat zeggen dat je er niks mee kan. Doe toch normaal.


    jij bent degene die ''fuck you'' zegt?(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    srry ik ben het best met DIRK eens ik vind ook dat je een klein beetje overdrijft eerste klas mensjes vermoorden echt geen andere mensjes hoor :X


    Shoganai i ne~

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    jij bent degene die ''fuck you'' zegt?(cat)


    Ja, én? Ik zeg dat inderdaad. Dus? Zij moet niet zeggen dat ik overdrijf, want ik heb er godverdomme heel veel last van dat ze me hebben geprobeerd te vermoorden. En vloeken doe ik gewoon heel veel, dat is niks wat je te zwaar moet nemen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    BePretending schreef:
    srry ik ben het best met DIRK eens ik vind ook dat je een klein beetje overdrijft eerste klas mensjes vermoorden echt geen andere mensjes hoor :X

    Echt hè. :')


    ars moriendi

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja, én? Ik zeg dat inderdaad. Dus? Zij moet niet zeggen dat ik overdrijf, want ik heb er godverdomme heel veel last van dat ze me hebben geprobeerd te vermoorden. En vloeken doe ik gewoon heel veel, dat is niks wat je te zwaar moet nemen.


    fucking oké:D

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:35 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!