• Dit is iets waar ik nu al mee zit: vandaag zag ik een gevecht op school. Normaal gesproken lach je je te pletter om zulke dingen, maar dit zag er alles behalve leuk uit. Twee lange jongens sloegen zó hard en zó snel op elkaar in. Het zit me helemaal dwars. Sterker nog, voor dat ik de moed bij elkaar had om er tussen te gaan staan - er stonden zo'n 30 man te kijken - was de één de ander aan het wurgen en kwamen er twee leraren aan gestormd die met moeite de twee uit elkaar moesten trekken. Een gevecht kan ik wel tegen, alleen was dit té heftig. Ik ben daar zelf geweest, daar als één van die mensen die heeft gevochten, lang geleden, en het doet me pijn want die keer dat ze mij in elkaar sloegen hadden ze net zo goed de intentie me te vermoorden. Ik heb ze niet zover laten komen, gelukkig. Alleen als dit gebeurt doet dat erg pijn, en mijn moeder lachte me verdomme uit toen ik dat vertelde. Dus, vandaar dat ik er een topic over schreef. Ik moest het even kwijt.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:28 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    MrsBillieJoe schreef:
    (...)
    Idd; die hebben nu wel een reputatie voor de rest van de tijd die ze nog moeten


    Nee, die gast die met die schaar sloeg is terug gestuurd naar zijn eigen land. Fucking zielig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    StJimmy schreef:
    Dat klinkt inderdaad heel heftig. Maar denk maar zo het is goed afgelopen.


    Maar toch vind ik het stom dat je moeder je uitlachte.


    Food.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wat je deed was puur menselijk,als je er tussen was gaan staan dan had je ook klappen(of erger) gekregen. Je beschermd je zelf altijd eerst voordat je aan iemand anders veiligheid denkt. Puur natuur.
    Je wou er tussen springen en je heb het bijna gedaan,dat is al heel wat. Veel meer dan de meeste zouden doen. Je zei dat er 30 man om heen stonden en niks deden,dan is het toch niet zo erg dat je net te laat was.
    Jij heb geen schuld,je hebt niks verkeerd gedaan alleen maar iets menselijk.
    Ik bedoelde meer dat het met die jongens goed is afgelopen. Daar moet je blij om zijn,en niet jezelf de schuld geven van iets waar je niks mee te maken heb.


    Ik geef mezelf de schuld ook niet, ik vind het gewoon kut dat ik niks deed. Maar je hebt wel gelijk, dus bedankt. Alleen had ik daarvoor ook al veel drama en een slecht weekend gehad, én daarna een herdenking wat heel dramatisch was, dus het kwam ook een beetje slecht uit. Zit nogal in de stress door het één en het ander.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee, die gast die met die schaar sloeg is terug gestuurd naar zijn eigen land. Fucking zielig.

    Damn; bij ons zijn er al veel schandalen geweest en werden er al veel geschorst, maar dat heb ik nu toch ook niet meegemaakt
    Maar het is het einde van het jaar, een periode afkoeling door vakantie zal iedereen goeddoen

    Crowd schreef:
    (...)

    Maar toch vind ik het stom dat je moeder je uitlachte.


    Ach, zo doet ze altijd. Ik mag me gewoon nooit kut voelen, of zo, want dan is ze bang dat ik masochistisch word of misschien zelfs wel een eetstoornis krijg omdat mijn zus dat toevallig ook heeft. Kut gezeik.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik geef mezelf de schuld ook niet, ik vind het gewoon kut dat ik niks deed. Maar je hebt wel gelijk, dus bedankt. Alleen had ik daarvoor ook al veel drama en een slecht weekend gehad, én daarna een herdenking wat heel dramatisch was, dus het kwam ook een beetje slecht uit. Zit nogal in de stress door het één en het ander.

    Ja dat begrijp ik. Sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsBillieJoe schreef:
    (...)
    Damn; bij ons zijn er al veel schandalen geweest en werden er al veel geschorst, maar dat heb ik nu toch ook niet meegemaakt
    Maar het is het einde van het jaar, een periode afkoeling door vakantie zal iedereen goeddoen


    Inderdaad. Vakantie, heb ik nodig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja dat begrijp ik. Sterkte.


    Bedankt!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    wait whut een schaar dan ben je toch echt niet lkkr in je hoofd o.O


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    wait whut een schaar dan ben je toch echt niet lkkr in je hoofd o.O


    Inderdaad. Tegen een derde klasser nog wel. Man, hij mag van geluk spreken dat die klasgenoot van mij niks terug deed. Die andere klasgenoot had die andere brugpieper - het waren er namelijk twee - ook alleen maar op de grond gegooid en zo, dus verder niets gedaan. Vond ik wel goed van ze, dat ze niks deden.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Oh ja wel. Die jongens waren meer dan kwaad, ze waren écht woedend. Je hebt waarschijnlijk nog nooit een heftig gevecht gezien, want het was écht serieus. En mij hebben ze ook proberen te vermoorden?

    Met alle respect, maar waar woon jij dan?


    ars moriendi

    Lipton schreef:
    Waarom kunnen jongens nu nooit iets zonder geweld oplossen?


    dat kunnen ze wel :/


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DIRK schreef:
    (...)
    Met alle respect, maar waar woon jij dan?


    Steenwijk. Maar eerst in Meppel. Het is een boerengat dus de plaats maakt niks uit. Jij hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een gevecht meegemaakt, want anders zou je wel weten dat het zo heftig kan zijn.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Steenwijk. Maar eerst in Meppel. Het is een boerengat dus de plaats maakt niks uit. Jij hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een gevecht meegemaakt, want anders zou je wel weten dat het zo heftig kan zijn.

    Ahem, nu moet je je niet verheven gaan voelen? :'D Zeker wel dat ik dat heb meegemaakt, en hard ook. Jij kent mij helemaal niet, dus ga geen conclusies lopen trekken.? :')

    Maar ik geloof nou eenmaal niet dat kinderen van 14/15 jaar elkaar zomaar vermoorden in een school. -__-' That's all.


    ars moriendi

    Niks raars, het is toch ook wel heftig om zoiets te zien. Goed dat je tenminste je hart lucht (: En dat je er niet tussen ging staan is niets ergs aan, dat wordt ook niet van je verwacht


    Don't dream your life, but live your dream!