• ik heb dus leuke rokken besteld bij de H&M krijg ik een bericht dat ie pas over een week komt terwijl ik 't deze donderdag aan wou trekken naar een verjaardag, dus nu weet ik niet wat ik donderdag moet aantrekken. (cat)
    Om de topic bezig te houden jullie ook wel is zoiets overkomen?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Volgens mij hebben heel veel mensen die besteld hebben bij de H&M momenteel last van een vertraagde bestelling :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, eigenlijk niet. Maar misschien krijg je hem eerder binnen? Ik had namelijk een tankini besteld en ik had ook een bericht dat het 1 week duurde, maar had hem binnen 5 dagen. Maar dat was niet bij de H&M

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 14:58 ]


    <3

    Neh, gelukkig niet. De bestellingen van de Large komen best optijd..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Neh, gelukkig niet. De bestellingen van de Large komen best optijd..

    Veritas schreef:
    Neh, gelukkig niet. De bestellingen van de Large komen best optijd..

    Maar ik had ook Large besteld, maar vind het alsnog best wel kut.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb zondag een jurkje en shirt besteld en vandaag kreeg ik een email dat het een vertraagde bestelling is en daarom geen verzendkosten hoef te betalen ;3


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Ik heb zondag een jurkje en shirt besteld en vandaag kreeg ik een email dat het een vertraagde bestelling is en daarom geen verzendkosten hoef te betalen ;3

    Precies, die had ik ook gekregen, maar dat is eigenlijk best wel chil dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    Precies, die had ik ook gekregen, maar dat is eigenlijk best wel chil dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.


    Idd en ik wist al van te voren dat bestellen bij de H&M altijd langer duurt dus :')
    Maar wel balen dat als je iets besteld en je het ergens aan wilt dat het er nog niet is


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Idd en ik wist al van te voren dat bestellen bij de H&M altijd langer duurt dus :')
    Maar wel balen dat als je iets besteld en je het ergens aan wilt dat het er nog niet is

    tja nogal, want nu weet ik niet wat ik moet aantrekken donderdag avond. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    tja nogal, want nu weet ik niet wat ik moet aantrekken donderdag avond. (cat)


    Wat ga je donderdagavond doen dan? :')


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Wat ga je donderdagavond doen dan? :')

    Naar een verjaardag van me bff en had niks leuks om aan te trekken enso.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    Naar een verjaardag van me bff en had niks leuks om aan te trekken enso.

    't Is je bff maar, dan kun je alles aantrekken ouwe.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Athletics schreef:
    (...)
    Naar een verjaardag van me bff en had niks leuks om aan te trekken enso.


    Ik ben het wel eens met Christ maar aan de andere kant snap ik het opzich wel maar je bff maakt het vast echt niet uit wat je aan hebt zolang je er maar bent :)


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ik ben het wel eens met Christ maar aan de andere kant snap ik het opzich wel maar je bff maakt het vast echt niet uit wat je aan hebt zolang je er maar bent :)

    Jaa klopt maar het is ook met haar vriendinnen die ik amper ken enso, en wil er natuurlijk wel leuk uitzienn.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3