• Morgen ga ik samen met 4 vriendinnen thuis een film kijken, alleen we hebben geen flauw idee welke film echt gaaf is ofzo :')
    We zoeken iets met humor maar ook wel enge stukjes erin, een soort thriller achtig iets. Of anders een horrorfilm, maar dan wel echt een góeie en niet zo'n slap verhaal. -Geen Saw, die heb ik al gezien :x-
    Wie weet goeie films?


    Alis volat propriis.

    Koreaanse horrors zijn meestal goed. Euh, je moet van die oudere horror-filmen kijken, die verhaallijnen daar zitten meestal goed.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Koreaanse horrors zijn meestal goed. Euh, je moet van die oudere horror-filmen kijken, die verhaallijnen daar zitten meestal goed.

    Klopt, maar die oudere zijn vaak nepper, en we willen wel een film waar we bang van worden ^_^


    Alis volat propriis.

    Als je niet geeft om een verhaallijn de Grudge, die is super eng :P en anders the ring ofzo en anders gewoon scary movies die zijn altijd melig

    the ring, dark water, the grudge, jennifers body, the haunting in connecticut, nightmare on elm street, trick or treat, the eye, my bloody valentine


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    The excorcist.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ Softspoken
    Aah, Jennifers Body heeft pap volgensmij op DVD gezet voor me, maar ik heb geen idee waar het over gaat x'D Pap zei iets van vampiers ofzoiets..


    Alis volat propriis.

    Japanse horrorfilm Hysteria.
    Of Silent Hill :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Shivers schreef:
    @ Softspoken
    Aah, Jennifers Body heeft pap volgensmij op DVD gezet voor me, maar ik heb geen idee waar het over gaat x'D Pap zei iets van vampiers ofzoiets..


    het gaat over een meisje dat jongens opeet^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.