• Maar wat ik me nu echt afvraag is of zij allemaal zo goed kunnen zingen of ofdat de serie bewerkt wordt? Want echt één voor één hebben ze een stem waar ze gewoon een zangcarrière mee zouden kunnen beginnen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze kunnen wel zingen, maar voor de serie wordt er een hele berg auto tune ingegooid zodat ze jullie tienerhartjes tevreden kunnen houden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Erato schreef:
    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.


    You're beautiful.

    aleen bij light up the world gebruiken ze auto tune :'D denk ik want voor de rest klink het gewoon als hoe ze echt zingen

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:52 ]


    Shoganai i ne~

    Darren Criss (Blaine) die heeft in A Very Potter Musical&Sequel gespeelt, dit kan je bekijken op youtube. Daarin krijg je te horen dat hij live nog steeds vét goed kan zingen.
    En daar is niets aan veranderd.
    Dus hij kan in elk geval awesome zingen. :)


    Jeah, being a Slytherin is just something I can't change. So be it.

    Sapphira schreef:
    Ik weet niet, ik denk dat ze wel aardig kunnen zingen, maar niet zó. Ik bedoel, als je echt zo goed bent, waarom ga je dan spelen in Glee?

    Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze het leuk vinden om te kunnen acteren en zingen tegelijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb een live DVD van hun gezien en ze zingen, naar mijn mening, zelfs beter live dan op tv. Hun stemmen klinken dan veel zuiverder.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi