• Maar wat ik me nu echt afvraag is of zij allemaal zo goed kunnen zingen of ofdat de serie bewerkt wordt? Want echt één voor één hebben ze een stem waar ze gewoon een zangcarrière mee zouden kunnen beginnen..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Heel veel van de acteurs hebben al in musicals of dergelijke dingen gespeeld voordat ze in Glee kwamen. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ze playbacken in de serie, maar als je hun auditie's bekijkt kun je zelf ook wel zien dat ze in het echt net zo goed zijn o:
    Ik heb wel gehoord dat Brittany's stem dik bewerkt wordt? O:

Keep it simple.

Assassin schreef:
    Ze touren ook door Amerika met live liedjes, maar ze playbacken in de serie, alles word van te voren opgenomen.

Erato schreef:
    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Mja, ze zingen wel leuk, maar niet iedereen die kan zingen kan doorbreken hè. Maar ze kunnen dan wel in zulke programma's terechtkomen. Maar of ze het live zingen met al dat dansen? Idunno.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik vind de serie leuk en daar gaat het om.

It's going to be difficult, but not impossible.

De liedjes worden eerder opgenomen van de acteurs/actrice´s, wanneer ze een scene opnemen waar ze moet zingen, playbacken ze. Dat had ik ergens gelezen..

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

Ze kunnen zelf zingen.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Ze treden live op, dus dan kunnen ze zeker zingen, en net als bij elke andere artiest, worden de valse nootjes gewoon wat bewerkt x'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ze kunnen allemaal echt zo goed zingen. Je kan op Youtube van sommigen hun auditiefilmpje zien, en ze zijn echt goed (:
    En ze hebben het hele script veranderd om Chris Colfer erbij te hebben, omdat ze hem zo goed vonden, so.. (:

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Liedjes worden zowiezo altijd bewerkt,ook in cd's van artiesten die een prof zijn

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Er zijn heel veel audities geweest, dus volgens mij kunnen ze allemaal gewoon zingen ;)

Happy Birthday my Potter!

Daar zijn ze op uit gekozen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sommige zoals Rachel, Mercedes, Kurt, Finn && Blaine. Zingen echt. De rest blaybackt..tenminste, dat had ik ooit ergens gezien.

I will be.

Sapphira schreef:
    Ik weet niet, ik denk dat ze wel aardig kunnen zingen, maar niet zó. Ik bedoel, als je echt zo goed bent, waarom ga je dan spelen in Glee?

als je zowel houdt als acteren, zingen en dansen?
    mocht ik de kans krijgen om dat allemaal te combineren, hell yeah Ö

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.