• Maar wat ik me nu echt afvraag is of zij allemaal zo goed kunnen zingen of ofdat de serie bewerkt wordt? Want echt één voor één hebben ze een stem waar ze gewoon een zangcarrière mee zouden kunnen beginnen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet niet, ik denk dat ze wel aardig kunnen zingen, maar niet zó. Ik bedoel, als je echt zo goed bent, waarom ga je dan spelen in Glee?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Erato schreef:
    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.


    volgens mij playbacken ze in de serie zelf en zetten ze later de muziek erachter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Erato schreef:
    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.

    het meeste playbacken ze, en plakken de studio versie achter. Maar bij sommige stukjes, bijv. als één iemand onder de douche zit en dan ging zingen dat is gewoon tijdens het opnemen. (eerste seizoen.)


    They fell in love, didn't they?

    Volgens mij kunnen ze wel aardig zingen? Ik bedoel, ze doen ook die live optredens.
    Maar misschien is dat ook zo nep als wat :')


    As travars

    Ze kunnen zelf echt zingen,daar zijn ze ook op uitgezocht. Vele hebben al een zing-rol gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Erato schreef:
    Dat vraag ik me ook af.
    En ik vraag me ook af of ze het tijdens het opnemen zingen of playbacken en dat die liedjes er dan achteraf bij gezet worden.

    Ik denk dat ze playbacken en ze ze er dan bij zetten..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    die ene die rachel speelt - naam kwijt - heeft op broadway gestaan zegt een vriendin van mij, of misschien niet broadway, maar sowieso iets groots haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    @erato
    de liedjes worden gwn geplaybackt

    en iedereen kan gwn goed zingen behalve finn hij wat minder >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zoek Glee Live! maar eens op, dat zijn de live-shows. Lea Michele (Rachel) staat al vanaf haar tiende ofzo op Broadway en is heel goed live, de rest zijn ook heel goed, alleen Cory (Finn) en Dianna (Quinn) vindt ik minder.


    Gleek and proud <3

    ze kunnen echt goed zingen :'D


    Shoganai i ne~

    Ik heb een live optreden gezien op youtube.
    Ze klinken geweldig live! ;D Vooral Lea Michele & Amber Riley

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:19 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ze touren ook door Amerika met live liedjes, maar ze playbacken in de serie, alles word van te voren opgenomen.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    Ze kunnen zelf echt zingen,daar zijn ze ook op uitgezocht. Vele hebben al een zing-rol gehad.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ze kunnen zingen, want ze doen ook touren en dat is allemaal live.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.