• meschien lijkt het dat ik overdrijven maar ik zit er best wel mij
    nou kijk: me broer heeft als hobby computers (vage hobby maar oke) en hij doet er elke dag wel heel erg veel aan en hij "maakt"zo wat elke computer als die zowat half dood zijn :'D me zus heeft als hobby tekenen en ze kan het echt freaking goed :'D en daar doet ze ook best wel veel aan nou ik had dus dansen(deden we vaak op de basisschool) maar toen ging ik naar de middelbaare en toen .. ja was dat ook lastig >.< me zus ging op tekenles en werd heel erg goed (krul) en ik kreeg een nieuwe fiets maar dat zie ik nu nog steeds niet als een ruil daar voor want me oude fiets was gewoon dood ( al me 6 versnellingen waren in 1 dag dood + 6 keer in 1 dag ketting er af >.< )
    maar ja ik wil op dans les maar dat gaat niet en ik heb best wel een kleine kamer dus ik voel me er best wel lang kut over ;_;want ik heb nu geen hobby en ik voel me soms een beetje buitengesloten omdat me zus en me broer complimentjes krijgen over wat ze doen enzo. en sorry Loïs (zus) maar het doet me best pijn dat als jij weer zo'n freaking mooie tekening maakt er zo weel aandacht om krijgt en dat jij thuis komt voor bv met bijv een 9 en ik weer met me 7.3 voor ruimtefiguren ;_;
    sorry voor e zeik topic maar ik moest het echt ff kwijt ik zit er al best lang mee en bedank als je dat hele tekst hebt gelezen
    kan iemand me opvrolijken ;_; i really need a hug right now (huil)

    edit:
    ik kan niet op dansles omdat me ouders er geen geld moet voor hebben daar door zit me zus niet meer op tekenles en anders moeten ze me broer ook weer iets geven en dat kost me ouder gewoon te veel en dat kunnen ze niet betalen (huil)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:14 ]


    Shoganai i ne~

    I'll give you a hug! D:
    Ik ken dat gevoel wel, maar bedenk dat jij waarschijnlijk andere kwaliteiten hebt, die niet zo heel erg opvallen. En waarom kun je niet op dansles?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Van mij krijg je een dikke hug <3.


    They fell in love, didn't they?

    Defensive schreef:
    I'll give you a hug! D:
    Ik ken dat gevoel wel, maar bedenk dat jij waarschijnlijk andere kwaliteiten hebt, die niet zo heel erg opvallen. En waarom kun je niet op dansles?

    nouw me zus kan nu niet meer op tekenles als ze wel gaat wil ik op dans les maar dan moet me broer ook weer iets krijgen en daar hebben me ouders gen geld voor (huil)


    Shoganai i ne~

    Defensive schreef:
    I'll give you a hug! D:
    Ik ken dat gevoel wel, maar bedenk dat jij waarschijnlijk andere kwaliteiten hebt, die niet zo heel erg opvallen. En waarom kun je niet op dansles?


    <3

    je moet nooit zoeken naar hobby's iig, gewoon op je af laten komen (:
    ik weet zeker dat jij ook kwaliteiten hebt!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    * Geeft superhug *
    Je hebt zeker talenten maar misschien heb je ze nog niet ontdekt.
    Waarom kun je eigenlijk niet op dansles?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    SoCute schreef:
    * Geeft superhug *
    Je hebt zeker talenten maar misschien heb je ze nog niet ontdekt.
    Waarom kun je eigenlijk niet op dansles?

    staat hier boven


    Shoganai i ne~

    Defensive schreef:
    I'll give you a hug! D:
    Ik ken dat gevoel wel, maar bedenk dat jij waarschijnlijk andere kwaliteiten hebt, die niet zo heel erg opvallen. En waarom kun je niet op dansles?


    Food.

    ik heb er ff een uitleg neergezet waarom ik niet op dansles kan (huil)


    Shoganai i ne~

    Ik snap het wel. Mijn zusje zit op dansen en ze werd nederlands kampioen en dan ben ik ook wel jaloers (en ook trots)

    Misschien als je ouders niet kunnen betalen, een krantenwijkje nemen ofzo en meebetalen?

    Locomatic schreef:
    Ik snap het wel. Mijn zusje zit op dansen en ze werd nederlands kampioen en dan ben ik ook wel jaloers (en ook trots)

    Misschien als je ouders niet kunnen betalen, een krantenwijkje nemen ofzo en meebetalen?

    he je brengt me op een idee thnx :'D *happy face* maar eerst wachten op het op het bericht voor dat zomerbaantje >.<


    Shoganai i ne~

    *super hug*
    Eileen hobby's komen naar je toe en je moet er niet naar zoeken. Kijk vroeger was ik heel jaloers op je. Ik probeerde ergens beter in te zijn dan jouw.En ik zocht maar vond niks . Tekenen dat was gewoon een ongeluk het beviel me gewoon en ben er mee door gegaan.Ik ben er mee begonnen in begin/midden groep 7 dat is nu al 4 jaar terug.(wow das lang terug o.o) maar ik had er wel elke week voor moeten oefenen.Eileen je vindt je Hobby wel maar je moet je niet voor zoeken zus (flower). Toch blijf jij mijn lieve zus(flower)<3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet hoe het voelt hoor, ik heb ook een tijd op zangles gezeten en er was een meisje dat altijd aan het opscheppen was en ik vond haar nog beter zingen dan mij dus ik dacht. 'Zal ik er mee stoppen? ' en later oefende ik thuis door, bleek mijn zangleerares te stoppen met haar baan. Later begon ik te dansen omdat ik daar ook van houd! Maar zoals je zus hier al zegt zij heeft er ook iedere week voor moeten oefenen. Je word niet echt een expert in één keer. Ik concenteer me nu op Muziek/Dansen en dat is belangerijk voor mij maar voor anderen die zien het soms niet in. -Of ik drijf door- Maar ik heb echt dan als anderen niet meedoen of echt denken van ik laat de rest het maar doen dan denk ik van zoek iets anders dan. Want voor mij is iets heel sirieus. En ik begrijp dat je je verdrietig voelt maar je bent echt vast wel ergens goed in!

    Edit: Als je een hobby hebt hoef je niet altijd complimentjes te krijgen zoals met mijn broertje hij is echt game verslaafd heeft een omgebouwde (voor een speciaa spel enz) Computer gekregen een een Playstation 3 en ze zijn maanden er mee bezig geweest. Telkens spreken mijn ouders over dat mijn broertje o zo goed is in gamen omdat hij alles sneller haalt enz. (Hij kon alle delen in 1 kopen en de rest moest maanden wachten enz). Dan voel ik me ook wel eens buitengesloten maar dat gebeurd ook vaker. Mijn broertje word altijd met rust gelaten omdat hij aan het gamen is -Alleen scheld hij alleen maar tijdens het gamen als hem niks lukt-. Door mijn hobby dansen hoor ik vaak mijn vader zeggen dat ik mijn kutmuziek uit moet doen. Als ik bezig ben met mijn hobby moet ik gelijk stoppen. Ik krijg bijna nooit complimentjes over mijn dansen. Het is alleen als ik ergens ben op de dansvloer dan probeer ik iedereen te vergeten en te dansen. (Zoals de muziek die ik luister) -Sorry als ik nu klaag-

    OT: Ik kan me ook heel goed in jou verplaatsen hoor.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 22:40 ]

    -virituele hug van Pedobear- (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe