• Er komt na de 4e ook nog een 5e film in de Pirates of the Caribbean-reeks, dat heeft producent Jerry Bruckheimer bekend gemaakt. Volgens de producent zullen de 4e en 5e film helemaal los van mekaar staan. De 4e film zal binnenkort in de bioscoopzalen te zien zijn. Of Johnny Depp ook in de 5e film te zien zal zijn, is nog niet bekend gemaakt.

    Bron


    I hope so! :9~
    Ik hoop ook dat Johnny Depp meespeelt anders is het niet de echte Pirates of the carribean ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat wist ik al want Johnny zei zelf al dat er ideeën waren voor een 5de en dat die er ook zeker zal komen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als Johnny Depp niet meespeelt, ga ik er niet naar toe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    uh.. ja. ik vind dat PotC zo'n soort film is dat niet meer als 3 delen heeft. dunno why.
    heb deel 4 trouwens nog steeds niet gezien :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind de vierde sowieso al minder vanwege het gemis van Orlando en Keira. Zonder Johnny zal het helemaal niet meer hetzelfde zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik hoop echt dat hij er ook inspeelt (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Joker schreef:
    uh.. ja. ik vind dat PotC zo'n soort film is dat niet meer als 3 delen heeft. dunno why.
    heb deel 4 trouwens nog steeds niet gezien :l


    Deel 4 is echt super goed!
    Heb hem pas gezien, maar past echt bij de reeks.
    Maar deze films schijnt los te staan ervan.
    Ben benieuwd ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Een deel 5 zonder Jack Sparrow = geen Pirates.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sapphira schreef:
    Ik vind de vierde sowieso al minder vanwege het gemis van Orlando en Keira. Zonder Johnny zal het helemaal niet meer hetzelfde zijn.


    To infinity and beyond •

    Johnny heeft gezegd dat hij in elke POTC film zou meespelen als er vraag naar was van de fans... of iets wat daar op neer komt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ixora schreef:
    Een deel 5 zonder Jack Sparrow = geen Pirates.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Aww men, ik vond die 4e net zo leuk.
    Met die meerminnen enzo. En en en ik wil weten hoe ze de Black Pearl nu uit die fles gaan krijgen Ö.

    Maar ik geloof dat Depp zelf al gezegd had dat hij een 5e film wel zag zitten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Shizen schreef:
    Ik hoop echt dat hij er ook inspeelt (:


    Food.

    Als Johnny Depp er niet in meespeelt ga ik het denk niet kijken. Of misschien op internet.
    Anders ga ik hem wel kijken hihi


    As travars

    Hier zijn al topic´s over.


    They fell in love, didn't they?

    Omg woeeh :9~
    Johnny depp MOET meespelen (cat)