• Hallo! Ik moet een stamboom tekenen van de leden van het Belgisch koningshuis die nog in leven zijn, maar alle bronnen die ik gebruik vertellen verschillende info, anderen zijn weer te beknopt... Kan er iemand mee helpen zoeken? :3
    Gewoon de naam en de geboortedatum + met wie hij of zij getrouwd was. Of anders een hele uitgebreide stamboom, als er iemand is die het kan vinden.. :3
    Dankjewel op voorhand!


    Where there is a sea there are pirates...

    Maat, ik weet alleen dat die ene gozer hier en daar een buitenechtelijk kind heeft. Maar dat mag vast niet zo in je opstel komen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Google of Wikipedia kan je denk ik verder helpen dan een site met Nederlanders in de meerderheid. Ik lees wel eens roddelbladen, en dan zie je die affaires enzo, maar dat helpt je denk ik niet verder. :Y)
    Veel succes met zoeken.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Google of Wikipedia kan je denk ik verder helpen dan een site met Nederlanders in de meerderheid. Ik lees wel eens roddelbladen, en dan zie je die affaires enzo, maar dat helpt je denk ik niet verder. :Y)
    Veel succes met zoeken.
    (bloos)

    Dankjewel! ^^ Ik heb al best een goede site gevonden, nu nog alles samen brengen met andere meer beknopte stambomen. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Koningin Fabiola is de moeder van Koning Albert. Haar man was Koning Naamvergeten, maar die is gestorven waardoor Koning Albert koning werd.
    Koning Albert is getrouwd met Koningin Paola en samen hebben ze 3 kinderen: Prins Philip, Prinses Astrid en Prins Laurent.
    Prins Philip is getrouwd met Prinses Mathilde en samen hebben ze een aantal kinderen, waaronder Prinses Elisabeth, Prins Emmanuel en Prins Gabriël (dacht ik)
    Prinses Astrid is ook getrouwd en heeft ook een paar kinderen. Eentje daarvan woont denk ik in Amerika.
    Prins Laurent is ook getrouwd, maar die naam ben ik ook vergeten.

    De rest weet ik niet meer.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California